نوشته شده توسط : maryam

این مرکز خرید که در دو طبقه بنا شده است علاوه بر مغازه های متنوع دارای امکانات تفریحی بسیاری در تور دبی 95 می باشد . از  مهمترین و برجسته ترین مشخصات آن پیست اسکی سرپوشیده آن است .فضایی که خریداران تور دبی می توانند وسایل خود را کنار گذاشته و با چوب اسکی ، لوژ ، اسنوبرد در تور لحظه آخری دبی تفریح نمایند .از دیگر تفریحات آن یک پارک سرپوشیده با ترن هوایی ، بازیهای ودیویی ، شبیه ساز سواری ، آمفی تاتر ، مرکز هنری وسالن سینما 14 پرده ای است .این مرکز شامل 2 هتل ، 500 صندلی تاتر ،2 مسجد ،400 مرکز خرید و 70 رستوران است .معروف ترین مارک ها در این مرکز خرید برای خرید گردشگران تور دبی تعطیلات تابستان 95 به دور هم جمع شده اند که شامل : دبنهامز ، هاروی نیکول ، کارفو ، ویرجین،مگااستور Megastore ،زارا ، تامی ، پپ جین Pepe  ،H&M ، Guess ، دلچگابانا Dolce and Gabbana ، DKNY ،رالف لورن  Ralph Lauren ، بربری Burberry ،دینهام وهاروی نیکلز و ... است .ساعات کاری این بازار برای مسافران تور دبی ازشنبه تا سه شنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب و  چهارشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 12 شب می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مال امارات در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ملیا دبی از هتلهای پنج ستاره لوکس دبی می باشد که در Bur Dubai در نزدیکی مراکز خرید شهر و فاصله کمی تا منطقه تجاری و خرید دبی، موزه دبی، خور دبی و فرودگاه بین الملل دبی واقع شده است. میهمانان هتل می توانند در تمام محوطه های هتل از سرویس اینترنت بی سیم و امکانات تفریحی هتل مثل استخر و آبگرم در تور دبی تعطیلات خرداد 95 استفاده کنند. تمام اتاق های هتل مبله و دارای تلویزیون و حمام لوکس می باشند. این هتل دارای رستوران ها و بار های مختلفی می باشد که انواع غذاها و نوشیدنی ها در آن ها سرو می شود. میهمانان تور دبی می توانند از پارکینگ هتل و گشت شهری به ساحل جمیرا هم استفاده کنند.هتل ملیا دارای ۲ رستوران است که در آن غذاهای بین المللی و عربی سرو می شود. این هتل دارای ۱۶۴ اتاق می باشد و اتاق ها دارای امکانات مینی بار، چای/قهوه ساز، تلفن، تلویزیون، یخچال، دمپایی، روم سرویس و …  می باشند. مسافران تور دبی تعطیلات تیر 95 می توانند در این هتل اوقات خوشی داشته باشند.

امکانات هتل ملیا دبی:

استخر روباز ، جکوزی ، اتاق جلسه کاملا مجهز ، ترانسفر فرودگاه ، خدمات گردشگری  ، محوطه حمام آفتاب ، دو رستوران، صبحانه ای مجلل ، امکانات ورزشی و بدنسازی وشاتل رایگان به ساحل جمیرا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس و ...

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ملیا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل تایم اسکوئر دبی در نزدیکی میدان ماهی و میدان جمال عبدالناصر (بنی یاس) واقع شده است و در نزدیکی بیمارستان مکتوم در دیره قرار دارد. هتل تایم اسکوئر تنها چند دقیقه با مرکز خرید الغریر دبی فاصله دارد.هتل تایم اسکوئر به دلیل قیمت مناسبی که دارد گزینه مناسبی برای کسانی است که در تور دبی برای تجارت به دبی سفر می کنند و نمی خواهند هزینه زیادی داشته باشند.ایستگاه مترو اتحادیه و فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 الی 15 دقیقه ای هتل قرار دارد.هتل تایم اسکوئر در سال ۲۰۱۳ باز سازی شده است و دارای ۴۷ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و استاندارد می باشد که همگی با رنگ روشن تزیین شده اند.

کافی شاپ هتل تایم اسکوئر بسیار آرامش بخش است و اینترنت رایگان در لابی هتل در اختیار مسافران تور دبی خرداد 95 قرار می گیرد. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته است. از این هتل به راحتی می توانید به تفریحات دبی ، مکان‌های باستانی دبی ، مناطق اصلی دبی، پارک های ساحلی دبی ، مراکز خرید دبی دسترسی داشته باشید و سفری بیاد ماندنی را در تور دبی تعطیلات بهار 95 تجربه کنید.

امکانات هتل تایم اسکوئر:

کرایه ماشین ، خدمات تورها ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع , پارکینگ ,تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، گاو صندوق و.....

 

 

 

 

 

هتل المنزل دبی نزدیک برج دیدنی دبی (Burj Dubai) واقع شده است. فرودگاه، رستوران پنج ستاره‌ی شهر قدیم و بسیاری از نقاط دیدنی دبی از جمله بلندترین برج جهان، مرکزخرید دبی (Dubai Mall) و بزرگ‌ترین مجموعه خرید جهان همگی به آسانی در دسترس مسافران تور دبی در این هتل می باشد. 

این هتل لوکس، با طراحی و معماری درخشان عربی در مجموع ۱۹۷ اتاق دارد. تسهیلات و امکانات این هتل عبارتند از پذیرش ۲۴ ساعته و یک مرکز تجاری که برای پذیرایی و رفع نیاز تاجران و مسافران کاری در تور دبی تیر 95 در نظر گرفته شده است. نزدیکی هتل به مرکز تجارت جهانی دبی، مرکز خرید امارات ، ساحل عمومی و سایر نقاط دیدنی شهر، اقامتی‌ ایده‌آل را فارغ از مشغله کاری یا تفریحی بودن سفر، برای مسافران تور دبی تابستان 95 رقم زده است. تمام قسمت‌های هتل مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع و اینترنت بی‌سیم بوده و خدمات سرو غذا در اتاق و پارکینگ اختصاصی (با هزینه‌ی اضافی) هم در کنار سایر خدمات ارائه می‌شود.اتاق‌های مهمانان در 9 طبقه‌ی مختلف هتل قرار گرفته و چیدمان مدرن‌ آنها الهام‌گرفته از شیوه‌ی کلاسیک عربی است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آریس این الموهنا دبی

هتل 4 ستاره آریس این الموهنا 145 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، کتری، سشوار، اتاق نشیمن می باشد. مهمانان تور دبی اسفند 94می توانند از انواع غذاهای متنوع رستوران این هتل لذت ببرند. مال امارات در فاصله 3/5 کیلومتری و مرکز خرید ابن بتونه در فاصله 8 کیلومتری هتل می باشد. همچنین نزدیکترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین المللی المکتوم می باشد که فاصله آن تا هتل 22/5 کیلومتر است. در همه نقاط این هتل وای فای رایگان موجود می باشد.  

 

آدرس: Tecom, Tecom, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آریس این الموهنا دبی

استخر سر باز، تراس، باشگاه، ماساژ، رستوران، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آریس این الموهنا دبی

رستوران هتل آریس این الموهنا دبی

هتل آریس این الموهنا دبی

استخر هتل آریس این الموهنا دبی

 

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل 4 ستاره عربین کورتیارد (Arabian Courtyard) در خیابان الفهیدی، روبروی موزه دبی واقع شده است. این هتل 173 اتاق دارد که اتاق های راحت آن به سبک عربی دکوربندی شده اند. هتل در چند قدمی بازار مینا و خور دبی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی و خیابان شیخ زاید 3 کیلومتر است. هتل رستوران های انگلیسی، چینی، تایلندی و هندی دارد که مسافرانتور دبی فروردین 95 می توانند انواع غذاهای خوشمزه را در این رستوران ها میل کنند. 

 

آدرس: Al Fahidi Street, Opposite Dubai Museum and Historic Bastakiya, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل عربین کورتیارد دبی

 تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

 

هتل عربین کورتیارد دبی

 هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا از بزرگترين فروشگاه مبلمان‌ و اثاثيه منزل است که در بلوار فستیوال واقع شده و هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است و به ارائه خدمات مشغول می باشد. فروشگاه جديد ايکاء چهار برابر بزرگتر از فروشگاه قديمي آن است که در فستيوال سيتي‌ دبي برگزار شد. در این مرکز می توان همه اثاثیه مدرن و زیبای مورد نیاز منزل را یافت و به ایده هایی زیبا برای دکوراسیون منزل رسید. این مرکز دارای رستوران های مختلف است که مسافران تور دبی تعطیلات اسفند 94 می توانند برای استراحت به آنجا رفته و به صرف غذا بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی بهار 95می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکر خرید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مناطق گردشگری معروف دبی

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست ها به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم در تور دبی اسفند 94 این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه مورد بازدید قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.در تور دبی 95 حتما از این محله دیدن کنید.

 

 

 

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی یکی از مراکز دیدنی دبی محسوب می شود که در سال ۱۹۸۸ در برج بین المللی wind در مرکز Bastakia تاسیس شده و از بازدیدکنندگان تور دبی و مردم محلی دعوت می نماید تا از طریق برنامه های گوناگون این مرکز  با فرهنگ های محلی ،آداب و رسوم و مذهب بیشتر آشنا شوند.  در این مرکز برنامه های گوناگونی همچون  تورهای گردشگری، تور مسجد گردی، تور منطقه Bastakia، کلاس های آموزشی و برنامه های مخصوص دانش آموزان و بزرگسالان در تور لحظه آخری دبی  ارائه می شود. دبی یکی از شهرهای دنیا است که مردم آن جا با فرهنگ و ملیت های مختلفی زندگی می کنند. هدف این مرکزبرای گردشگران تور دبی تعطیلات اسفند 94، آمورش تفاوت بین این فرهنگ ها و ملیت ها و هم چنین برداشتن موانع بین آن ها و بالا بردن سطح دانش و آگاهی آن ها درباره  آدب و رسوم و فرهنگ محلی می باشد. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای چهار ستاره دبی

هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در منطقه کورنیش دیره دبی و در 13 کیلومتری فرودگاه و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد .  طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل  لذت خواهند برد .همانطور که میدانید منطقه دیره انتخابی عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند در کسب و کار ، گشت و گذار و خرید لباس است  . در این منطقه و در نزدیکی هتل در تور دبی نوروز 95 میتوانید به راحتی برندهای معروف پیدا کنید.

اتاق های هتل هیوز بوتیک دبی دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی ، تلویزیون صفحه مسطح و ماهواره ، یخچال وگاو صندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا و چای ساز و قهوه ساز  هستند و اتاقها با طراحی  مدرن مبله شده اند. اقامت در این هتل در تور دبی تعطیلات زمستان 94 که از بهترین هتل های دبی است با آرامش و آسایش همراه است و رفاه خانه خودتان را در این هتل تجربه خواهید کرد . بوفه رستوران هتل هیوز بوتیک انواع غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد و مسافران تور دبی میتوانند در لابی هتل با آرامش قهوه و چای صرف کنند و از فضای شیک و زیبای رستوران و لابی هتل لذت ببرند.

 

 

هتل مدیا وان دبی از هتل های 4 ستاره معروف دبی در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای و قهوه ساز و ... می باشند. در تور دبی بهار 95 این هتل را فراموش نکنید.فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

امکانات هتل مدیا وان دبی در تور دبی تعطیلات عید 95 :

استخر در فضای باز، تراس , فعالیت های تفریحی, باشگاه ورزشی، سونا، رستوران، بار ,اینترنت بی سیم رایگان در لابی هتل، پارکینگ ,گشت شهری، ترانسفرفرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، پرستار بچه، اتوشویی، رختشورخانه، مرکز تجاری، سالن برگزاری جلسات، روزنامه، سوئیت خانوادگی، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، فروشگاه و.....

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 هتل آپارتمان 4 ستاره اوکس لیوا هایتس (Oaks Liwa Heights) با آشپزخانه ای مجهز فقط 5 دقیقه رانندگی تا مارینا و باشگاه گلف دبی فاصله دارد. این هتل 168 آپارتمان دارد که مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، ماشین ظرفشویی و ... هستند. مسافران تور دبی اسفند 94 می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی، بین المللی و مخصوص را میل کنند. برای کسانی که قصد دارند غذای خود را در اتاق خود میل کنند نیز روم سرویس فراهم می باشد. فاصله هتل تا شهر رسانه و اینترنتی 1/6 کیلومتر و تا جمیرا 10 دقیقه رانندگی است که در جمیرا مراکز خرید و امکانات تفریحی زیادی وجود دارد .

 آدرس: Cluster W, Al Sarayat Street, Jumeirah Lakes Towers, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 استخر سر باز، باغ، تراس، زمین گلف، باشگاه، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، خانه داری روزانه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

اتاق هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

باشگاه هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

 

 

هتل 5 ستاره ناسیما رویال با یک موقعیت مکانی خوب در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این هتل 471 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات اینترنت بیسیم پر سرعت، تلویزیون ال سی دی، حمام بزرگ و ... می باشد. مهمانان تور دبی 95 می توانند از امکانات نظیر استخر سرباز با چشم انداز ساحل جمیرا، باشگاه با کلیه خدمات و اسپا لذت ببرند. این هتل 4 رستوران آسیایی و بین المللی دارد که غذاهای خوشمزه در آنها سرو می شود. هتل در نزدیکی دبی مال و ساحل جمیرا است و فقط 5 دقیقه رانندگی با آنها فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است .

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ناسیما رویال دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، سویت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، آسانسور

 

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

اتاق هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

رستوران هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تاج عرب دبی

 

 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی تعطیلات زمستان 94می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 

گالری هنری توتال دبی

 

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است. در تور دبی بهمن 94 از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز در تور دبی نوروز 95 است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به انسان در تور دبی دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی 95 را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تور هلی کوپتر در دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل برج العرب مجلل ترین هتل خاورمیانه است که با 321 متر ارتفاع، میتوان گفت یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب می شود. هتل برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی بنا شده که 280 متر از ساحل فاصله دارد. هتل برج العرب لوکس ترین سوئیت های ممکن را در اختیار میهمانان ویژه ی تور دبی برای یک اقامت بی همتا در سواحل طلایی دبی می گذارد. کوچکترین سوئیت هتل 169 متر مربع و بزرگترین آن 780 متر مربع است. هفت طبقه از این هتل زیبا در زیر دریا و به صورت آکواریوم می باشد. این هتل دارای ۶۰ طبقه‌ است و تمام قسمت های هتل از بهترین متریال موجود در جهان ساخته شده و دکوراسیون داخلی هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است.تمامی اطاق های این هتل برای گردشگران تور دبی از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند. این هتل دارای رستوران های متنوعی می باشد که می توان غذا را در رستوران المنتها صرف کرد که 200 متر از سطح دریا بالاتر است و میهمانان تور دبی نوروز 95 برای رسیدن به آن از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند تا منظره نابی که در این ارتفاع قابل رویت است نهایت استفاده را ببرند.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل مینا سلام دبی، در منطقه مدینه الجمیرا  و در زمینی به مساحت چهل هکتار در سال  ۲۰۰۳ بنا شده و تمام امکانات و وسایل یک اقامت اشرافی را در کاخی مجلل به همراه دسترسی فوق العاده به پارک آبی وایلد وادی در مجاورت خود برای تمامی سنین برای مسافران تور دبی فراهم می سازد. هتل ۵ ستاره مینا سلام دبی ، هتل زیبا ، رویایی ، مجلل و خیره کننده ، که برگرفته از نام پری زیبای افسانه های عرب است با طراحی منحصر بفرد ، کاخهای سلاطین کهن عرب و مصر باستان را در نظرها در تور دبی زمستان 94 تداعی می سازد . فضای سنتی و تاریخی هتل مینا سلام یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های ۵ ستاره دبی را ارائه می دهد. این هتل دارای هتلداری حرفه ایست و از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان تبعیت می کند .امکانت بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل مینا سلام اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.هتل مینا سلام مانند جواهراتی در قلب مدینه جمیرا می درخشد و هتلی سنتی ولی مدرن را تشکیل می دهد و به گفته جهانگردان حرفه ای یکی از لوکسترین هتلهای جهان می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مینا سلام دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

 

هتل لوکس 4 ستاره پر آکوام دیزرت پالم (PER AQQUM Desert Palm) در خیابان الاویر قرار دارد. این هتل 38 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام و ... هستند. هتل پر آکوام دو رستوران ممتاز به نام های  "ریر" و "اپیکیور" دارد که هر دو به دلیل کیفیت بالای خود صاحب جوایز بین المللی هستند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به تنیس، اسب سواری، تماشای پرندگان و ... اشاره کرد.فاصله دیزرت پالم تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز دبی و خیابان شیخ زاید تقریبا 15 دقیقه رانندگی است. مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94می توانند در این هتل اقامت راحتی ذاشته باشند.

آدرس: Al Awir Road, 103635 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، هاکی، دوچرخه،اسب سواری، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

اتاق هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

 رستوران هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

 

هتل القصر مدینات دبی

 هتل 5 ستاره القصر مدینات در ساحل جمیرا واقع شده و 2 کیلومتر ساحل اختصاصی دارد. از این هتل به پارک آبی وایلد وادی از طریق یک کانال آبی راه ارتباطی وجود دارد و مهمانان این هتل می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده کنند. هتل همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا قرار دارد. فاصله هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه رانندگی است. هتل القصر مدینات  292 اتاق دارد که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. یک رستوان دریایی در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور دبی تعطیلات زمستان 94 می توانند انواع غذاهای خوشمزه دریایی را در این رستوران میل کنند علاوه بر این رستوران این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد.  

 

آدرس: Jumeirah Beach Road, Madinat Jumeirah Resort, Al Sufouh, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتا القصر مدینات دبی

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

اتاق هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

استخر هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

رستوران هتل القصر مدینات دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار پارچه دبی

بازار پارچه دبی در قسمت بر دبی در خیابان الفهدی قرار دارد  در این بازار انواع پارچه های مختلف برای هر نوع سلیقه ای وجود دارد. پارچه های کتان، ابریشمی، توری، قیطان و ... همه در این بازار وجود دارد و مسافران تور دبی پاییز 94می توانند خرید دلخواه خود را به آسانی در این بازار انجام دهند. علاوه بر پارچه، کالاهای دیگری مثل صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در این بازار به فروش میرسد. این بازار تعداد زیادی فروشگاه دارد که در بسیاری از آن ها چوبی و به شکل در حجره های قدیمی است این مغازه ها پارچه های رنگارنگی ساخت هند، تايلند، اندونزی و کره را به فروش می رسانند. قسمتی از این بازار با سقف های چوبی زيبايی پوشیده شده و در نورپردازی آن نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.

 

بازار پارچه دبی

 

 

 

 

 

مرکز خرید عربین سنتر دبی در اول مارس 2009 در خیابان خوانیج در دو طبقه گشایش یافت. این مرکز خرید دارای بیش از 200 مغازه می باشد که به فروش انواع مختلفی از اجناس مشغول می باشند. در این مرکز خرید 4 رستوران و 6 کافه وجود دارد که مسافران تور دبی آذر 94می توانند در این رستوران ها از انواع غذاهای عربی و بین المللی لذت ببرند. همچنین در این مرکز  بیش از 10 قسمت تفریحی و بازی وجود دارد.از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به سینما اشاره کرد که به پخش جدیدترین فیلم های جهان می پردازد. این مرکز خرید دارای پارکینگی با ظرفیت 500 خودرو می باشد و در نوامبر سال 2013 برنده یک جایزه بین المللی شد.

 

 

 

مرکز خرید عربین سنتر دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

موزه قهوه دبی

 

با توجه به اینکه میانگین مصرف قهوه در امارات در سال سه کیلو و پانصد گرم است و مردم علاقه زیادی به نوشیدن قهوه دارند این علاقه باعث شد  تا در سال 2014 یک تاجر قهوه به نام خلید ال مولا اولین موزه قهوه دبی را افتتاح کند. در این موزه بازدیدکنندگانتور دبی زمستان 94 می توانند با طعم قهوه های مختلف جهان و تاریخچه و فرهنگ مربوط به قهوه در کشورهای مختلف آشنایی پیدا کنند. همچنین در این موزه بیش از 400 وسیله آماده کردن قهوه از 24 کشور به معرض نمایش گذاشته شده است. در این موزه می توان با روش های دم کردن قهوه به شیوه سنتی در کشورهای عربی آشنا شد.  

 

موزه قهوه دبی

 

مجلس غریفه دبی

مجلس غریفه دبی یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که در انتهای منطقه جمیرا در پارک کوچکی در سال 1955 ساخته شد.این مسجد اقامتگاه تابستانی حاکم وقت شیخ راشد بود و یک ساختمان ساده دو طبقه از گچ، سنگ و مرجان می باشد که در و پنجره‌هایی از چوب ساج دارد.طبقه اول این ساختمان یک ایوان است و در طبقه دوم، مجلس آن قرار دارد که فرش‌ها، بالش‌ها،تفنگ، قوری‌های قهوه، چراغ‌های توری در آن به صورتی کاملا زیبا و مرتب چیده شده اند.این ساختمان دارای یک تراس نیز می باشد که مشرف به دریا است و از آن برای خوابیدن استفاده می شده است.شهرداری دبی در بیرون این بنا یک باغ اضافه کرده و برای آبیاری آن از کانال های قدیمی استفاده می کند.مسافران تور دبی دی 94می توانند از این بنای تاریخی و زیبا دیدن کنند.

 


مجلس غریفه دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی می باشد. تور دبی پاییز 94 این هتل در سال 1999 تاسیس شده و دارای 3 ساختمان است. فاصله هتل تا باشگاه گلف 10 دقیقه پیاده تور دبی پاییز 94 روی و تا برج خلیفه 20 دقیقه رانندگی می باشد. تور دبی پاییز 94 این هتل مجلل با ارائه بهترین امکانات اقامتی خوش و رویایی را به مسافران تور دبی هدیه می دهد. هتل وان اند تور دبی آبان 94 اونلی رویال میراژ از 455 اتاق تشکیل شده است تور دبی آبان 94 و تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( بنا به درخواست میهمانان ) و ... می باشد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی سرو می کند.

از امکانات

تور دبی آبان 94 هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی می توان به پذیرش 24 ساعته، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، 7 اتاق جلسه، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، تراس پشت بام، باغ، کتابخانه و ... برای میهمانان تور دبی اشاره نمود.

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه تور دبی آبان 94 بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل از 188 اتاق شیک و مدرن تشکیل شده است. از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی این هتل از امتیاز مناسبی برخوردار است از این رو توجه بسیاری از مسافران تور دبی را به خود جلب می کند. تور دبی آبان 94 هتل گیت وی تا مترو  5 دقیقه رانندگی فاصله دارد و از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی قرار دارد.  در تمامی بخش های هتل وای فای رایگان وجود دارد. تور دبی آبان 94 همچنین هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های تور دبی پاییز 94 بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد.  مسافران تور دبی می توانند اقامتی لوکس و مجلل را در این هتل تجربه نمایند .

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گیت وی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. این هتل در خیابان شیخ زاید در قلب منطقه مالی تجاری تور دبی پاییز 94 دبی قرار گرفته است از این رو دسترسی راحتی تور دبی پاییز 94 به مرکز تجارت جهانی و مرکز کنوانسیون بین المللی دارد. طراحی این هتل بسیار زیبا و چمشگیر است این هتل در برج شیشه ای زیبا قرار گرفته است و دارای 321 اتاق است که تور دبی پاییز 94 تمامی اتاق ها با دکور سنتی تایلندی طراحی شده اند و مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام و ... می باشند. تور دبی آبان 94 همچنین مسافران تور دبی می توانند در اتاق های طبقات بالایی نظاره گر چشم انداز زیبایی از شهر دبی باشند. این هتل دارای 7 سالن غذاخوری می باشد که از رستوران های معروف آن می توان به رستوران تایلندی و ایتالیایی اشاره کرد. این هتل سرویس شاتل رایگان به مرکز مالی بین المللی دبی، دبی مال، پارک ساحلی جمیرا دارد.

تور دبی آبان 94 این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و به یاد ماندنی را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل دوسیت تانی دبی می توان تور دبی آبان 94 به مرکز بدنسازی، استخر سرباز، اسپا، زمین بازی، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز زیبایی، فکس، کپی، فروشگاه، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، امکانات وی آی پی، روزنامه، آسانسور و ... اشاره نمود.

آدرس هتل دوسیت تانی دبی : 133, Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دوسیت تانی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند تور دبی آبان 94 دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد. این هتل یکی از هتل های مدرن دیره محسوب می شود که در خیابان رقه دبی واقع شده است. هتل لند مارک گرند دارای 174 اتاق شیک و تمیز می باشد. تور دبی آبان 94   تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای و قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی این هتل تا ایستگاه مترو یونین 92 متر فاصله دارد و از لحاظ دسترسی به مراکز خرید درست روبروی مرکز خرید الغریر قرار دارد.تور دبی آبان 94 از این رو گزینه مناسبی برای مسافران تور دبی به شمار می رود. در رستوران دیلایتس این هتل هر روز صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور دبی سرو می شود تور دبی آبان 94 و در رستوران دیگر نیز می توانید انواع غذاهای بین المللی و خاص را میل کنید. تور دبی پاییز 94 این هتل با ارائه امکاناتی خوب سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل لند مارک گرند دبی می توان

تور دبی پاییز 94

به پذیرش 24 ساعته، باشگاه، استخر، سونا، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، پارکینگ رایگان، سرویس شاتل (رایگان)، شاتل فرودگاه (با هزینه)،  خدمات گردشگری، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه و ... برای آسایش و راحتی مسافران تور دبی اشاره نمود.

 

آدرس هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لند مارک گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ رشید واقع شده است.

تور دبی آبان 94 در طراحی و معماری آن از اهرام مصر الهام گرفته شده است. این هتل دارای 252 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، مینی بار و حمام  با امکانات ویژه می باشند و بسیار لوکس تزئین شده اند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی حدود 15 دقیقه رانندگی می باشد.

تور دبی آبان 94 هتل رافلز دبی دارای 7 رستوران و بار است که انواع غذاها و نوشیدنی های متنوع را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. همچنین رستوران ژاپنی آن به دلیل کیفیت خدمات خود برنده جایزه شده است. هتل رافلز در مجاورت مرکز خرید وافی قرار دارد

تور دبی آبان 94و به راحتی می توان در این پاساژ بزرگ به تفریح و خرید پرداخت.

 از امکانات هتل رافلز دبی می توان به پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، لاندری، خشکشویی، واکس، سالن ارایش، استخر، باشگاه، سونا، حمام بخار، اجاره اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، خدمات بلیت، اتاق وی آی پی، آسانسور، امکانات برای معلولین، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، 7 رستوران و بار، غذاهای رژیمی، تراس، فکس، کپی، باغ و ... اشاره نمود.

 

تور دبی آبان 94

 

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رافلز دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

سرزمین عجایب دبی 

این پارک یکی از زیبا ترین پارک های خاور میانه دبی می باشد تور دبی مهر 94 . و متشکل از سه قسمت است پارک آبی , پارک سرگمی و خیابان اصلی که هر قسمت تفریحات مخصوص به خود را دارد . دستگاههای بازی و ماشین در سالن و فضای باز به میهمانان ارائه داه شده است . و تمام سنین می توانند از این پارک برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند تور دبی آبان 94 و در کنار این پارک فروشگاهها ، استخر و شتر سواری وجود دارد . که گردشگران تور دبی می توانند از این امکانات به راحتی استفاده کنند. 

 


 

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادیدبیمساحتی به اندازه 5 هکتار دارد و میانهتل ساحلی جمیراو هتل برج العربدبینیز واقع شده است. تور دبی آبان 94 این پارک بیش ازبیست و سه نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسیله های بازی شاملدو بخش موج سواریو 8 سرسره آبی انفجاری است هیجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.سرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترین سرسره دنیا البته بعد از آمریکای شمالی است



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا تور دبی در منطقه جمیرا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی واقع شده است. این هتل در سال 2000 احداث شده است. هتل مجموعا 389 اتاق دارد. هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد. در هتل یک صرافی در نظر گرفته شده است. یک اتاق جلسه مجهز در این هتل در دسترس میهمانان تور دبی وجود دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی ویژه مسافران تور دبی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ویژه مسافران تور دبی، خدمات خانه داری، اتاق جلسه، امکانات ضیافت و... می باشد.

 

 

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر لابی هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر رستوران هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر استخر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر اتاق هتل هیلتون جمیرا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون جمیرا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا تور دبی در ۱ کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره دبی می باشد. این هتل مجموعا 275 اتاق و سوییت دارد. در این هتل یک اتاق جلسه مجهز برای دسترسی میهمانان تور دبی وجود دارد. پارکینگ و گاراژ نیز در این هتل برای میهمانان فراهم می باشد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیس و دهکده‌ی ایرلندی در فاصله چند دقیقه ای از هتل مسافران تور دبی قرار گرفته است. منطقه دیره با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، سالن کنفرانس ویژه مسافران تور دبی، امکانات ضیافت، آسانسور، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، خدمات نگهداری از اطفال، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، سرویس کرایه اتومبیل ویژه مسافران تور دبی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر لابی هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر سالن ضیافت هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر استخر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر اتاق هتل ال بوستان روتانا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال بوستان روتانا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

 هتل آپارتمان 4 ستاره فلورا پارک دیلوکس در کنار سیتی سنتر دیره قرار دارد و 118 آپارتمان مدرن و لوکس در خور دبی ارائه میدهد. آپارتمان ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، آشپزخانه ی مجهز به مایکرویو و یخچال است و همگی دارای بالکن می باشند. در رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای، عربی و آسیایی سرو می شود که مسافران تور دبی 94می توانند از طعم آن ها لذت ببرند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی دبی با مترو 15 دقیقه و تا دبی مال و برج خلیفه 11 کیلومتر است. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی فاصله هتل تا تا ایستگاه متروی سیتی سنتر دیره 200 متر است و تا فرودگاه بین المللی دبی 5 دقیقه رانندگی است. 

آدرس: Port Saeed, next to Deira city center, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(ب هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، خشکشویی، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، مرکز بیزنس، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، آسانسور، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

 

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

تاق هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

استخر هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

رستوران هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل دی میدان دبی


هتل 5 ستاره دی میدان اولین هتل 5 ستاره جهان است که در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد. این هتل 284 اتاق ارائه می دهد که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند و مجهز به امکانات وای فای رایگان، تلویزیون و .. هستند. همه اتاق ها بالکن خصوصی دارند که رو به زمین اسب سواری می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی هندی، چینی، تایلندی، ژاپنی و .. سرو می شود که مسافران تور دبی 94می توانند از طعم غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است. 

آدرس: The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دوچرخه سواری، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

 

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

 

رستوران هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

استخر هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

اتاق هتل دی میدان دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی میدان دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل امباسادر دبی

 

 هتل امباسادر در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر قرار دارد. این هتل 108 اتاق بزرگ با ماهواره، تلویزیون و روم سرویس دارد. هتل امباسادر دو رستوران دارد که می توانید از تنوع و کیفیت غذاها در آنجا لذت ببرید. از محاسن این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره است که مسافران تور دبی 94 می توانند همه جور اجناس را در این مراکز خرید بیابند. فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر با هتل فاصله دارد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس: Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

استخر سرباز، اسپا، بار، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

 

 

هتل امباسادر دبی

 

رستوران هتل امباسادر دبی

 

استخر هتل امباسادر دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امباسادر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آپارتمان آبیدوس دبی

 هتل آپارتمان لوکس 5 ستاره آبیدوس در منطقه البرشا در کنار مال قرار دارد. این هتل 134 آپارتمان دارد که همه آپارتمان ها دو حمام و آشپزخانه ای مجهز دارند و در هال نیز تلویزیون و سیستم تهویه وجود دارد. در رستوران"MnM" غذاهای بوفه و منوی بین المللی برای شام و ناهار سرو می شود، و در لابی نیز انواع اسنک ها و نوشیدنی ها عرضه می گردد. فاصله هتل تا پالم جمیرا 5/6 کیلومتر است و از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی نیز با اندکی پیاده روی می توان به ایستگاه مترو رسید و با مترو دسترسی راحتی به داوت تاون داشت. منطقه البرشا انتخاب مناسبی برای آن دسته از مسافران

تور دبی 94 است که تمایل زیادی برای خرید لباس دارند.

 امکانات هتل آپارتمان آبیدوس دبی

استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، زمین گلف، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، آسانسور.

 

 

هتل آپارتمان آبیدوس دبی

 

اتاق هتل آپارتمان آبیدوس دبی

 

آشپزخانه آپارتمان هتل آپارتمان آبیدوس دبی

 

رستوران هتل آپارتمان آبیدوس دبی

 

باشگاه هتل آپارتمان آبیدوس دبی

 

استخر هتل آپارتمان آبیدوس دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان آبیدوس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل 4 ستاره دلمون واقع در مرکز شهر و در مجاورت مرکز خرید Al Ghura , اقامت راحتی را با هزینه مناسب به میهانان تور دبی خود ارائه میدهد.این هتل با تفریحگاهها و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل نسبت به متروی Al Riqa، برج ساعت دبی و آبنمای دبی موجب شده تا هتل چه برای گردشگرانی که به گشت و گذار میپردازند و چه مسافران کاری که کار و کنفرانس پیش رو دارند به پایگاهي عالی تبدیل شود. ایاب وذهاب روزانه و رایگان به ساحل، مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی به هنگام برپایی نمایشگاه های عمده در اختیار علاقه مندان تور دبی تابستان 94 قرارداده شده است. هتل، ترانسفر رایگان به فرودگاه بین المللی دبی را نیز تدارک دیده است ( با اعلان قبلي48 ساعته). اتاق های هتل، راحت بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تمامی امکانات رفاهی مدرن میباشند. هتل دارای یک رستوران اصلی، عربی، فیلیپینی و ایرانی میباشد که انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. به منظور رفاه حال مسافرین تور دبی 94 ویلچرسوار جلوی ورودی هتل، اتاق ها، رستوران ها و سایر اماکن عمومی سطح شیب داری ساخته شده است. در صورت درخواست مسافرین ناتوان و ویلچرسوار، اتاقهای ویژه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دلمون دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک مشرف دبی در مسیر جاده الخوانیج حدود 9 کیلومتر بعد از فرودگاه وجود دارد که مکان بسیار مناسبی برای استراحت و تجدید قوا مسافرین تور دبی است.به این پارک مشهور دبی پارک دهکده ی جهانی نیز گفته می شود. علت نامگذاری آن این است که بسیاری از جاذبه های داخلی این پارک شامل خانه های مختلفی است که در کشور های مختلف ساخته می شود. این خانه ها به طور مینیمالی ساخته شده اند.بچه ها را در این پارک با شتر سواری و اسب سواری و یا استفاده از پارک مخصوص کودکان میتوانند اوقات خوشی را در تور دبی 94 بگذرانند. استخر سرباز برای آقایان در این پارک موجود است اما امکاناتی نظیر، دوچرخه سواری و اسکیت در این محل دایر نیست.ورودی پارک مشرف برای هر نفر، سه درهم است که اگر بخواهید اتومبیل خود را هم به همراه خود وارد کنید باید ۱۰ درهم پرداخت کنید. ساعت بازدید مسافرین تور دبی مرداد 94  از 8 صبح تا 23  می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک مشرف در دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مسجد«شیخ زاید» ابوظبی در امارات متحده عربی نیز از جمله جاذبه های زیبای تور دبی است که  بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی سومین مسجد بزرگ جهان است .نام این مسجد از شیخ زاید بن سلطان آل نهیان گرفته شده‌است که بنیان‌گذار و نخستین رئیس کشور امارات بوده و در همین مسجد دفن شده‌است. او در ۲۰ رمضان ۱۴۲۵ ه.ق (۴ نوامبر ۲۰۰۴ میلادی) درگذشت و قبر وی در سمت شمال مسجد واقع شده‌است. این مسجد به طور رسمی در ماه رمضان در سال ۲۰۰۷ میلادی گشوده شد.سنگ های مرمر سفید، فرش های دستباف با مساحت ۱۸٫۷ کیلومتر مربع، ۸۲ گنبد با اندازه های متفاوت و استخرهای زیبا در اطراف مسجد از دیدنی های این مسجد در تور دبی تابستان 94 هستند.گردشگران تور دبی مرداد 94 در مسجد شیخ زاید در امارات میتوانند از بزرگترین فرش جهان که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است و روزانه قریب به ۲ هزار توریست به بازدید ان میروند ، دیدن کنند.گنبد این مسجد از خارج ۸۵ متر و از داخل ۷۰ متر ارتفاع دارد که هیبت خاصی بدان داده است.جالب است که در امارات متحده عربی حتی غیر مسلمانان هم اجازه ورود به این مسجد را دارند. روزانه ده‌ها زن غربی از مسجد شیخ زاید آل نهیان ابوظبی به عنوان سومین مسجد بزرگ پس از حرمین شریفین، بازدید می‌کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مسجد شیخ زاید در دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل جمیرا بیچ دبی معماری زیبا و فانتزی دارد که طراحی آن به صورت خاصی از انحنا استفاده شده است که شکل کلی این هتل به صورت موج می باشد که در 26 طبقه ساخته شده است. در ساخت این هتل از آلومینیوم و شیشه های رفلکس آبی رنگ استفاده شده است که به طراحی سبک سورئال نزدیک است. در نقطه مقابل داخل هتل از عناصری مانند آب , آتش , خاک و باد استفاده شده است که قدرت طبیعت را به رخ می کشد. این هتل زیبا 598 اتاق و سوئیت مجلل , 19 ویلا با ساحل اختصاصی , 20 رستوران بین المللی , 5 استخر شنا , زمین تنیس و ساحل اختصاصی , کلوپ سند باد مخصوص کودکان تور دبی و دهها امکانات دیگر برای همه نوع سلیقه و گروه سنی ای طراحی و آماده شده است. اقامت در تفرجگاه جمیرا هر ثانیه اش پر از هیجان و لذت است و یک تعطیلات رویایی برای خانواده ها و گردشگران عزیز تور دبی مرداد 94 رقم خواهد زد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا بیچ در دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی در جاده ی Salahuddin واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره  دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. اتاق های هتل همگی به اینترنت وای فای تجهیز شده است. همچنین انواع غذاهای ایرانی و عربی در رستوران هتل برای میهمانان سرو می گردد.

 

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافی شاپ، سرویس اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، سالن بدنسازی، کافی شاپ و... می گردد.

 

تصویر تریا هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر لابی هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر اتاق هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر اتاق هتل سیتی استار دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی استار دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی می باشد. این هتل مجموعا 80 اتاق دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله  حدودا ۱۰ دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی مرکز تجاری دبی واقع شده است. در چند قدمی هتل ایستگاه مترو Al-Rigga قرار دارد. همچنین هتل به اینترنت پرسرعت وای فای رایگان تجهیز شده است.

 

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...می باشد.

 

تصویر لابی هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر استخر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر رستوران هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر اتاق هتل فورچون بوتیک دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون بوتیک دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل شانگری لا در مرکز شهر دبی و در جاده شیخ زاید واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی می باشد. مرکز تجارت جهانی دبی در فاصله 1 کیلومتری از هتل، برج خلیفه در فاصله 3 کیلومتری و مرکز سیتی سنتر دیره در فاصله 11 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. همچنین در فاصله 15 دقیقه از این هتل فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل مجموعا 301 اتاق مجلل و 126 سوئیت آپارتمان مبله با اندازه های متفاوت دارد. فروشگاه هاي زیادی و همچنین یک صرافی در این هتل در نظر گرفته شده است.

 

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صرافی، باشگاه ورزشی، ماساژ، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات نگهداری از اطفال، فروشگاه، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، بار، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس کرایه اتومبیل و... می باشد.

 

تصویر لابی هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر رستوران هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر استخر هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر اتاق هتل شانگری لا دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شانگری لا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

در تور دبی خرداد 94 از بازدید این رستوران غافل نشوید. رستوران شهرزاد از رستوران های زیبای ایرانی است که در هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی قرار دارد و در میان چند رستوران دیگر این هتل فعالیت میکند. رستوران شهرزاد به دلیل خدمات خوب خود موفق به کسب جایزه شد. در این رستوران انواع غذاهای متنوع و خوشمزه ایرانی سرو می شود. در تور دبی از این رستوران بازدید و از غذاهای آنجا میل کنید.

 

رستوران شهرزاد دبی

رستوران شهرزاد دبی

رستوران شهرزاد دبی

رستوران شهرزاد دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران شهرزاد دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

در تور دبی 94 در این رستوران زیبا غذا میل کنید.رستوران گلستان در خیابان گارهود دبیقراردارد و همه روزه از ساعت 12:15 تا 1 نیمه شب در محیطی زیبا و آرامش بخش پذیرای مهمانان ایرانی تور دبی می باشد. می توانید در این رستوران زیبا انواع غذاهای ایرانی را با قیمت مناسب میل و از طعم دلچسب آن لذت ببرید. غذاهای این رستوران بین المللی از مواد تازه و خوشمزه تهیه شده و کاملا باب میل ایرانیان عزیز می باشد. 

 

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران گلستان دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

در تور دبی 94 از این رستوران خوب دیدن کنید.رستوران آبشار دبی اولین رستوران خود را در قلب دبی در خیابان ال مکتوم در سال 2000 تاسیس کرد. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و سنتی ایرانی سرو می شود. قیمت این رستوران کمی گران است اما فضای سنتی بسیار زیبا و آرامش بخشی دارد. مسافران توردبی اگر در سفر خود تمایل به چشیدن غذاهای ناب ایرانی را داشتند به این رستوران سر بزنند.

 

رستوران آبشار دبی

رستوران آبشار دبی

رستوران آبشار دبی

رستوران آبشار دبی

رستوران آبشار دبی

رستوران آبشار دبی

رستوران آبشار دبی

رستوران آبشار دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران آبشار دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

در تور دبی 94 در این رستوران لحظات خوشی خواهید داشت.رستوران ایرانی انار دبی در ساحل مدینه جمیرا قرار دارد و هر روز از ساعت 11:30 ظهر تا نصف شب باز می باشد. در این رستوران زیبا انواع غذاهای ایرانی، عربی و غذاهای خاورمیانه سرو می شود. این رستوران چشم انداز بسیار زیبایی از برج العرب و برج های بادی مدینه جمیرا دارد و دارای دکور و فضای سنتی منحصر به فردی است. این زستوران از رستوران های گران است و گارسون های آن لباس های محلی ایرانی را به تن دارند.  مسافران توردبی می توانند در این رستوران طعم خوشمزه غذاهای ایرانی را بچشند.

 

رستوران ایرانی انار دبی

رستوران ایرانی انار دبی 

رستوران ایرانی انار دبی

رستوران ایرانی انار دبی 

رستوران ایرانی انار دبی  

رستوران ایرانی انار دبی 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ایرانی انار دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد