نوشته شده توسط : maryam

دیدنی های ساموئی تایلند

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند یکی از دیدنی های ساموئی می باشد که در سمت راست جاده ی 4170 و چند کیلومتر بعد از دهکده ی Huathanon واقع شده است .این خانه یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین خانه های به جای مانده از تمدن تاریخی جنوب شرق آسیا است و بزرگترین آثار تاریخی سامویی می باشد .این مکان سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند 95 به خود جلب کرده است چون با اینکه قدیمی است ولی تازگی خودش را به همراه دارد و تخریب نشده است.این خانه حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم وصل شده اند.در تور لحظه آخری تایلند اینجا را فراموش نکنید.

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند

 

 

 

پارک پارادایز یکی از تفریحات سامویی تایلند در تور لحظه آخری تایلند می باشد که در این پارک حیوانات اهلی و غیر اهلی از قبیل ببر، پلنگ، شیر، میمون، زرافه، آهو و … بصورت حفاظت شده نگهداری می شوند. علاوه بر حیوانات بومی انواع مختلف پرندگان در داخل و خارج این محوطه وجود دارند.در این پارک علاوه بر حیوانات محلی سرگرمی های دیگه هم مثل استخر برای شنا و فضاهای سبز برای نشستن و استراحت کردن وجود در تور تایلند تعطیلات خرداد 95 دارد . این پارک یک باغ وحش نیست بلکه  این یک مجموعه کوچک از موجودات بومی و غیر بومی که به نظر می رسد شاد و سالم در خانه کوه هستند می باشد.کارکنان این پارک به خوبی وظیفه خود را انجام می دهند. در ضمن در این پارک برای عکس گرفتن از حیوانات باید هزینه ای را پرداخت کنید و سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات تیر 95 به خود جلب کرده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ساموئی تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جزایر معروف در بانکوک تایلند

 

از جاذبه های طبیعی که در تور تایلند بهار 95 و بانکوک مشهور می باشد رودخانه کوای با طول بسیار زیاد است که در ۱۳۰ کیلومتری بانکوک قرار دارد. شهرت این پل به این علت است که در دوران جنگ جهانی دوم، نزدیک به ۱۶ هزار اسیر جنگی متحدان به هنگام ساخت « خط آهن مرگ » بر روی این پل، جان خود را از دست دادند.  این رودخانه دارای یک پل بزرگ است و شما می توانید با دیدن از آنجا در تور تایلند تعطیلات بهار 95  لذت ببرید.یک خط آهن در این محل به دست ارتشیان ساخته شده که از جنگل و رودخانه می گذرد و محل دیدنی است.هم اکنون دیدار کنندگان تور تایلند از این مکان می توانند سوار بر واگن هایی بشوند و از دیدن آن لذت ببرند و در میان جنگل و بر روی رودخانه حرکت کنند و از آب و هوای مطبوع و جنگل سر سبز و آبی روخانه لذت کافی را ببرند.

 

 

 

جزیره کوه چانگ یکی از دیدنی های جذاب بانکوک تایلند می باشد که جزیره بسیار زیبا و رویایی مانند پوستر است که به داشتن بهترین الماس های سرخ، میوه های شیرین راکام، سگ های بومی و آثار تاریخی کوه لانگ ناوال مشهور است .این جزیره پوشیده از جنگل های بارانی بکر و دست نخورده است. این جزیره هنوز هم مقصد رؤیایی مسافرین تور تایلند که با بودجه محدود مسافرت می کنند و همچنین خانواده ها است زیرا طیف انتخاب اقامتگاههای ارزان قیمت و وسیع است و چند بخش ساحلی آرام و تماشایی وجود دارد که آبهای زلال و پاک آنها را احاطه کرده اند.این جزیره علاوه بر زیبایی های طبیعی اش وطن بسیاری از جانوران حیات وحش از جمله پرندگان بومی، مار، آهو و حتی تعدادی فیل نیز می باشد . کوه چانگ و جزایر نزدیک آن یک پارک ملی را تشکیل می دهند که در تور تایلند تعطیلات تیر 95  برای فعالیت هایی چون غواصی با لوله اسنورکل، غواصی پیشرفته، چادر زدن و گردش در جنگل بسیار مناسب هستند.اما جاذبه های اصلی این جزیره شامل نواحی ساحلی، آبشارها و جزایر همسایه آن می باشند. به هر حال، چند دهکده ماهیگیری، چندین مکان نبردهای دریایی و امکاناتی برای انجام غواصی و غواصی با لوله اسنورکل وجود دارد که موجب شده اند کوه چانگ مکانی جالب و آرامش بخش باشد و ارزش دیدن را در تور تایلند خرداد 95 داشته باشد.

 

 

 

جاذبه های بانکوک سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند که یکی از این جاذبه ها جزیره کوکرت بانکوک است. کو کرت، جزیره کوچک و بسیار زیبایی واقع در رودخانه چائو فرایا در شمال بانکوک است. در تور تایلند از بانکوک تا این جزیره حدود یک ساعت راه است و تنها وسیله رفتن به آنجا، قایق است. در این جزیره جشن ها و فستیوال های جذابی نیز وجود دارد.از جمله معابد و عبادتگاههای مذهبی که در این جزیره وجود دارد می توان برای گردشگران تور تایلند تعطیلات بهار 95  به معبد پورامانی ویگاوات , معبد فیلمون , معبد سائوتونگ تانگ اشاره کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جزایر معروف در بانکوک تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید معروف تایلند

 

یکی از مراکز خرید معروف در پاتایا ، مرکز خرید فودلند مارکت پاتایا می باشد که محصولات بخصوص خودش را مثل میوه و گوشت و ماهی تازه و... دارد. این مرکز خرید شبانه روز در 7 روز هفته 24 ساعت  باز است، بنابراین بازدید کنندگان تور تایلند می توانند آنچه را که آنها در هر زمان نیاز دارند خریداری کنند. این فروشگاه برخی از مواد غذایی محلی، با قیمت های بسیار ارزان و محصولات وارداتی را دارا می باشد و اگر می خواهید در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 از باز یا بسته بودن این فروشگاه اطلاع پیدا کنید با این شماره 538 383 038 تماس بگیرید.در این فروشگاه امکانات تولید گوشت و آرد و نانوایی با کیفیت بالا ساخته شده است.

 

مرکز خرید فودلند مارکت پاتایا

 

 

مرکز خرید آل سیزن پلیس بانکوک یکی از مراکز خرید معروف بانکوک می باشد که به سه برج بزرگ CRC از بلندترین برجهای بانکوک ,برج OFFICE ,برج M.THAI تقسیم میشود که این برج ها در منطقه پلونچیت بانکوک قرار دارد .گردشگران تور تایلند در این برج هر چیزی از رستوران های بین المللی گرفته تا خرده فروشی ها که احتیاج داشته باشند می توانند در تور تایلند بهار 95 پیدا کنند . در این مرکز خرید در پایان فصل حراجی با قیمت های باور نکردنی وجود دارد . رفت و آمد به این مرکز تجاری در تور تایلند نوروز 95 بسیار راحت می باشد و وسایل حمل و نقل عمومی فراوانی وجود دارد.

 

مرکز خرید آل سیزن پلیس بانکوک

 

مرکز خرید اوشن پلازا پوکت یکی از مراکز خرید معروف پوکت واقع در امتداد جاده ساحلی پاتونگ می باشد . این مرکز خرید 3 طبقه است که میتواند تمام نیاز های گردشگران تور تایلند را در یکجا جمع کند. ده ها فروشگاه بوتیک کوچک در این فروشگاه وجود دارد.مرکز خرید اوشن پلازا پوکت دارای انواع اجناس مختلف با کیفیت بالا و انواع برند های خارجی است که 40 درصد ارزان تر از حد نرمال است .در تور تایلند 95 حتما از اینجا خرید کنید.جواهر فروشی , سیستمهای گیتار ,لباس های مد روز ,عینک, لباس کودکان, لباس های ورزشی و لباس بوکس تایلندی, لباس مردانه و غیره همه در این فروشگاه بزرگ وجود دارد. در این فروشگاه مکانی برای استراحت شما در تور لحظه آخری تایلندو یک سالن بولینگ برای علاقمندان به بولینگ قرار دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف تایلند,مراکز خرید تایلند, بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل د پاترا بانکوک یکی از بهترین هتل های بانکوک تایلند است که کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.میهمانان تور تایلند می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.از امکانات هتل دی پاترا بانکوک میتوان به وجود صرافي , اتاق جلسه هتل اشاره کرد .در صورت درخواست مسافرين تور تایلند 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.مسافران و گردشگران تایلند میتوانند از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل استفاده کنيد.رستوران هتل نیز با غذاهای محلی و مخصوص تایلند و همچنین غذاهای بین المللی خوشمزه آمادگی پذیرایی میهمانان تور تایلند نوروز 95 را دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل د پاترا بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

خلیج فانگ نگا در شمال پوکت واقع شده و شامل جزایر فوق العاده ,غارهای غرق شده ,صخره های شگفت انگیز که از آب بیرون آمده و پارک های محافظت شده می باشد. گونه های مختلف گیاهان و جانوران و جاذبه های باشکوه و شگفت انگیز دیگری در این خلیج وجود دارد که گردشگران تور تایلند نباید از دست بدهند. این خلیج دارای جزیره های سورین و سیمیلان می باشد که به خاطر سواحل بکر و زیبا و مناظر دیدنی زیر آب و جذاب خود قواصان زیادی را از سراسر جهان جذب خود در تور لحظه آخری تایلند میکند . و همچنین خائو لک در این خلیج دارای یک پارک ساحلی پر از پرندگان نادر، پستانداران عجیب و  شگفت آور، و آبشارهای زیبا، و همچنین هتل‌های شیک و ارزان قیمت است که در امتداد ساحل‌های دیدنی و جذاب قرار دارد .

هم چنین قایق سواری در این جزیره تجربه ای فراموش نشدنی و هیجان انگیز می باشد.

 

 

خلیج فانگ نگا پوکت در تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: خلیج فانگ نگا پوکت در تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

آبشار ناموانگ ساموئی ( Namuang Waterfalls ) دو مجموعه آبشار زیبا در جزیره ساموئی است که زیبایی این جزیره منحصر به سواحلش نیست. این آبشارها در 12 کیلومتری جنوب شرقی خلیج ناتون قرار دارند که با پیاده روی از مسیر ورودی پارک می توان به آنها رسید. اولین آبشار که ناموآنگ 1 است به استخر طبیعی زیبایی سرازیر می شود که گریزی از هوای گرمسیری منطقه است. دیدن از این آبشار در تور تایلند بهمن 94 سرشار از لذت می باشد.در فاصله ی سی دقیقه ای پیاده آبشار کوچکتر یا ناموآنگ 2 قرار گرفته است که به معنای بنفش است. این آبشار ها به دلیل سایه بنفش قابل توجهشان به این نام خوانده می شوند. در این منطقه آبشارهای دیگری هم وجود دارند اما ناموآنگ از نظر زیبایی و چشم انداز سرآمد همه آنان از نظر گردشگران تور تایلند نوروز 95 است. این منطقه برای آرامش و شنای خانوادگی در تور تایلند مکان مناسبی می باشد.

 

 

آبشار ناموانگ در ساموئی تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: آبشار ناموانگ در ساموئی تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جزیره کوه صامد تنها 2 ساعت با بانکوک فاصله دارد و میتوان از بانکوک با کشتی کمتر از 2 ساعت به این جزیره برسید . این جزیره آرام و زیبا بهترین مکان برای این است که شما در تور تایلند زمستان 94  از زندگی روزمره فاصله بگیرد و بدون دغدغه های زندگی استراحت کنید. این جزیره که در جزایر شرقی تایلند قرار دارد دارای امکانات کاملی از جمله هتل های مختلف ,کلوب های شبانه مختلف رستوران های مجلل و متنوع با غذاهای تایلندی می باشد . این جزیره از نظر زیبایی های طبیعی واقعا منحصر به فرد می باشد.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این جزیره دیدن کنید.این جزیره دارای ساحل شنی سفید با مرجان های عجیب و  غریب است که توسط صخره های مرجانی گرمسیری احاطه شده است. تماشای طلوع و غروب خورشید در این جزیره زیبا تجربه ای خاص و منحصر به فرد می باشد که هیچ وقت از ذهن مسافران تور تایلند بیرون نمیرود.

 

 

جزیره کوه صامد بانکوک

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جزیره کوه صامد بانکوک,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

فاصله هوایی تهران 5459 کیلومتر است. 

بلیط پوکت با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 30 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه کوالالامپور ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین امارات

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 18 ساعت و 45 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه لس آنجلس ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین چین جنوبی

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 10 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه پکن چین ، فرودگاه شنژن چین ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

 

 

مسیر تهران پوکت

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: بلیط پوکت ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل ال کی رونسانس تایلند

هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند در خیابان Second Pattaya  واقع شده و مجموعا 129 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بانکوک 86 کیلومتر می باشد. هتل ال کی رونسانس دارای 3 بالکن مخصوص برای حمام آفتاب مسافران تور تایلند می باشد. همچنین در فاصله یک کیلومتری از این هتل مرکز خرید رویال گاردن و کافه هارد راک قرار گرفته است.

امکانات هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند :

ماساژ، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، استخر روباز، سونا، جکوزی، بالکن مخصوص آفتاب، سالن ورزشی و ...

هتل ال کی رونسانس تایلند

هتل ال کی رونسانس تایلند


هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند

هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند


هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند

هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند


 

تصویری از هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند

 


تصویری از هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند

تصویری از هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال کی رونسانس تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل امرالد تایلند

هتل 5 ستاره امرالد بانکوک تایلند دارای مجموعا 6052 اتاق بوده و در مرکز شهر واقع شده است. هتل تا فرودگاه بانکوک 15 دقیقه و ایستگاه مترو نیز 2 دقیقه با این هتل فاصله دارد. یکی از مزیتهای این هتل برای مسافران تور تایلند این است که کودک زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی نیاز نداشته باشد و برای کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان است.

 امکانات هتل امرالد بانکوک تایلند :

محل بازی کودکان، ماساژ، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، تهویه، گاوصندوق، پارکینگ، سالن بدنسازی، آسانسور، سونا، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و ...

 

هتل امرالد تایلند

هتل امرالد تایلند


هتل امرالد پاتایا تایلند

هتل امرالد پاتایا تایلند


هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل امرالد تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل آویستا تایلند

هتل 5 ستاره آویستا پوکت در فاصله 3 دقیقه ای ساحل کاتا تایلند واقع شده و مجموعا دارای 143 اتاق می باشد . فاصله هتل تا مراکز خرید 10 دقیقه می باشد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان به میهمانان تور تایلند ارایه می گردد. در رستوران هتل آویستا انواع غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می شود.

امکانات هتل آویستا پوکت تایلند :

سونا، استخر روباز، خدمات ماساژ و اسپا، مرکز آب گرم و سلامت، سالن بدنسازی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت، اتاق جلسه کاملا مجهز، زمین بازی مخصوص کودکان، بازیهای کامپیوتری، کتابخانه، خدمات نگهداری از اطفال، تهویه، بار، انبار بار و چمدان و ...

 

هتل آویستا تایلند

هتل آویستا تایلند


هتل 5 ستاره آویستا تایلند

هتل 5 ستاره آویستا تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره آویستا تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره آویستا تایلند


نمایی از هتل 5 ستاره آویستا تایلند

نمایی از هتل 5 ستاره آویستا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آویستا تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل بانکوک پالاس تایلند

هتل 4 ستاره بانکوک پالاس در پراتونام بانکوک تایلند واقع شده و در مجموع دارای 660 اتاق و سوییت می باشد. ایستگاه مترو و ترن هوایی در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. رستوران شبانه روزی این هتل دارای ظرفیت 250 نفر می باشد و در این رستوران غذاهای تایلندی برای میهمانان تور تایلند سرو می شود.

امکانات هتل بانکوک پالاس تایلند :

استخر روباز، باشگاه بدنسازی، صرافی، مهد کودک، رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، ماهواره، سالن کنفرانس، تهویه، گرمایش، ماساژ تایلندی، صندوق امانات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی، فکس و کپی، لاندری، آسانسور، امکانات جلسه و ضیافت، سالن زیبایی و ...

 

هتل بانکوک پالاس تایلند

هتل بانکوک پالاس تایلند


هتل 4 ستاره بانکوک پالاس تایلند

هتل 4 ستاره بانکوک پالاس تایلند


تصویری از هتل 4 ستاره بانکوک پالاس تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره بانکوک پالاس تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل بانکوک پالاس تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل بایوک اسکای تایلند

هتل 4 ستاره بایوک اسکای بانکوک تایلند در در مرکز شهر و در نزدیکی مناطق تجاری این شهر بنا شده و دارای 88 طبقه و در مجموع 673 اتاق است. فاصله هتل تا فرودگاه بانکوک تایلند 25 دقیقه می باشد. در این هتل فضای مخصوص گلف برای میهمانانتور تایلند در نظر گرفته شده است. ایستگاه اتوبوس های شاتل در فاصله 150 متری از این هتل قرار دارد.

امکانات هتل بایوک اسکای بانکوک تایلند :

استخر روباز، گاوصندوق، فروشگاه، بار، تهویه، انبار بار و چمدان، آسانسور، رستوران، پذیرش شبانه روزی، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، آرایشگاه، خدمات خانه داری، دستگاه خودپرداز و ...

هتل بایوک اسکای تایلند

هتل بایوک اسکای تایلند


هتل بایوک اسکای بانکوک تایلند

هتل بایوک اسکای بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره بایوک اسکای بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره بایوک اسکای بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل بایوک اسکای تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آماری واترگیت هتلی پنج ستاره میباشد و در منطقه مدرن و تجاری و بازرگانی شهر بانکوک تایلند واقع شده است. فروشگاه های Central World و Gaysorn Plazaو Siam Paragon و همچنین فروشگاه های پوشاک و مد Pratunam تنها در چند قدمی هتل قرار دارند و پیاده میتوان به آنجا رسید. مسافران تور تایلند تابستان 94 میتوانند پس از یک روز پر مشغله ، با بهره مندی از خدمات ماساژ درمانی مرکز Sivara Spa که گویی بهشتی درقلب شهر است؛ دمی را به آرامش سپری کنند و با استحمام در استخر التیام بخش مملو از گلبرگ های گل سرخ و عطراگین سنبل اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و تجديد قوا كنند. سپس مي توانند به اتاق استراحت بزرگ خود بازگردند و صبح با استشمام عطر صبحانه تازه و خوشمزه از خواب بیدار شوند و روز فوق العاده دیگری را در این شهر فریبنده از سر گیرند.

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

ساحل وانگ آمات بیچ یکی از تفریحات پاتایا در تور تایلند 94 می باشد .این ساحل در قسمت شمالی پاتایا قرار گرفته است و برای افرادی مناسب است که به دنبال مکانی راحت برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب می باشند چرا که یکی از تمیزترین و با برنامه ترین سواحل در پاتایا بشمار میرود.در این ساحل بزرگ و دیدنی راه رفتن بر روی ماسه ها جذاب می باشد چرا که راه رفتن و دراز کشیدن بر روی این ماسه ها به آدمی حس آرامش می دهد. این ساحل در روزاهای تعطیلی خیلی شلوغ می باشد و مسافران تور تایلند تابستان 94 هم که با شنا کردن آشنا هستند در این ساحل بهشنا می پردازند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل وانگ آمات بیچ در پاتایا تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

یکی دیگر از دیدنیهای بانکوک که مورد توجه گردشگران می باشد،پارک لامپيني بانکوک تایلند است. این پارک فضاي باز بزرگي است که سابقا متعلق به راماي ششم بوده و امروز به پارکي عمومي تبديل شده است. فضای سر سبز این پارک و وجود استراحتگاه برای گردشگران تور تایلند مرداد 94 هم چنین امکان قایق سواری و دیگر امکانات موجب شده که این پارک به یکی از مراکز تفریحی بانکوک تبدیل شود. در این پارک دو چرخه سواری در طول روز بین ساعات 10 تا 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در کل پارک وجود دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارک لامپینی در بانکوک تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مزرعه تمساح بانکوک

 

 

در تور تایلند نوروز 94 از این مکان دیدن کنید.مزرعه تمساح بانکوک در سال 1950 در 30 کيلومتری جنوب بانکوک ایجاد شد . این مزرعه بزرگ‌ترين مرکز پرورش و نگهداری کروکوديل‌های جهان است و حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را در خود جای داده است. اين مرکز دارای گونه‌های مختلف تمساح آب‌های شور،آمريکای جنوبي و رود نيل می باشد که بيش از 30سال است درمحوطه‌ای وسيع وکاملاً امن نگهداری می ‌شوند.در تور تایلند 94هرروزه نمايش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتيک فيل ها دراين مکان اجرا می شود و حيوانات ديگری از جمله فيل،ميمون،شيرومار و موزه دايناسورها هم در این مکان وجود دارد. امروزه در این محل، محصولاتی ساخته شده از چرم یا پوست تمساح از قبیل کیف و کفش، عرضه می شود. بازدید از این مزرعه به مسافران تور تایلند توصیه می شود.

 

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مزرعه تمساح بانکوک,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد