نوشته شده توسط : maryam

هتل سوترن کلاب گوانجو

هتل سوترن کلاب یکی از هتل های 5 چین می باشد. این هتل در شهر گوانجو احداث شده است. هتل سوترن کلاب مجموعا از 72 اتاق برای پذیرایی از میهمانان برخوردار است. از امکانات ویژه ای که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است می توان از فروشگاه های متعدد، صرافی، سالن کنفرانس، خدمات زیبایی نام برد.

هتل سوترن کلاب گوانجو

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به تنیس، پرتاب دارت، دوچرخه سواری، پینگ پنگ، پذیرش 24 ساعته، تهویه، گرمایش، باغ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و کنفرانس، فکس و کپی، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، استخر، کاریوکی، رستوران ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل زلانگ گوانجو

هتل زلانگ یکی از هتل های 3 ستاره چین می باشد و در شهر گوانجو قرار گرفته است. این هتل به محل هایی از جمله بازار کامپیوتر و مجموعه ورزشی نزدیک می باشد. همچنین در فاصله 6 دقیقه ای از آن ایستگاه راه آهن و در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه بین المللی این شهر واقع شده است. از همه مهمتر فاصله نمایشگاه پاژو با این هتل 10 دقیقه می باشد و میهمانان تور چین می توانند به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند.

هتل زلانگ گوانجو

از امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به آسانسور، پذیرش 24 ساعته، تهویه، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی ویژه میهمانان تور چین اشاره نمود.


هتل پازو گوانجو

هتل پازو یکی از هتل های 4 ستاره چین است که در شهر گوانجو قرار دارد. این هتل مجموعا از 147 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود چندین فروشگاه در آن برای دسترسی میهمانان تور چین می باشد.

هتل پازو گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، صرافی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان ویژخ میهمانان تور چین و... اشاره نمود.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های گوانجو چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ماریوت وست پکن

هتل ماریوت وست یکی از 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. هتل مجموعا دارای 169 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل فروشگاه های مختلفی برای دسترسی میهمانان درنظر گرفته شده است. میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایند. سالن کنفرانس و سرویس نگهداری از کودکان از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین می باشد.

هتل ماریوت وست پکن

از دیگر امکانات هتل ماریوت وست برای میهمانان تور چین می توان به استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل نووتل سانیان پکن

هتل نووتل سانیان یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 305 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان سالن کنفرانس مجهز و صرافی می باشد. میهمانان تور چین می توانند در کوتاهترین فاصله  با این امکانات دسترسی داشته باشند.

هتل نووتل سانیان پکن

از امکانات دیگر هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن ورزشی، آسانسور، کرایه اتومبیل، خدمات ماساژ، سونا، استخر، حمام ترکی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل تیانان رگا پکن

هتل تیانان رگا یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل با داشتن 131 اتاق آماده پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان عزیز در دسترس بودن سالن کنفرانس مجهز و همچنین فضای سبز برای استراحت آنان می باشد.

هتل تیانان رگا پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، آسانسور، گاوصندوق، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بالکن، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داریف لباسشویی، اتوکشی، خشکشویی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین و... اشاره نمود.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های پکن چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهان دیوار چین است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی به چین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند. این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالی چین درآمد. امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی چین و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. گردشگران تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 

دیوار چین


 

شهر ممنوعه چین

بی شک یکی از وسیع ترین مجموعه های تاریخی بکر در دنیا شهر ممنوعه چین می باشد. گردشگرانتور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است.

شهر ممنوعه چین

طراحی شهر ممنوعه به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن چین محصور شده است. همچنین دور این شهر خندقی وسیع با پنجاه و دو متر عرض و سه هزار و هشتصد متر طول حفر شده است. این خندق برای محافظت از امپراطور وقت تعبیه شده است. گردشگران تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ان شهر دو منطقه داخلی و خارجی در نظر گرفته شده که در بخش داخلی محل زندگی و کارهای ادار امپراطور است و بخش خارجی مکانی برای برگزاری مراسم خاص چین می باشد.

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن می زیستند زیرا خورشید از غرب غروب می کن و نشانه گذر عمر می باشد. گردشگران تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

در شهر ممنوعه چین برای ذخیره آب سیصد ظرف فلزی در نظر گرفته شده که هجده عدد آن که به کاخ نزدیک است دارای روکش طلا و مابقی دارای روکش آهنی و برنزی می باشد. گردشگران تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری چین,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

در سال 1376 هتل 4 ستاره فلامینگو تور لحظه آخری کیش در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع افتتاح گردید. نمای ظاهری این هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد.  در این هتل فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است برای میهمانان تور کیش 94 طراحی شده است. در این هتل حدود 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 وجود دارد که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 مشغول به کار هستند. هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی می توان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشت مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری برای میهمانان تور کیش و...).

 امکانات هتل فلامینگو کیش:

رستوران، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ

 خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش:

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق و...

لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال میهمانان تور کیش 94 در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان است.

 آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس تور کیش پاییز 94 در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید و در سال 1390 بازسازی شد و به هتل 4 ستاره ارتقا یافت و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و به بهترین شکل طراحی شده است. هتل لوتوس تور کیش 94 از 72 اتاق تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی خاصی به این هتل بخشیده است. هتل لوتوس تور لحظه آخری کیش در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش واقع شده است و تا ساحل اسکله تفریحی کیش 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین فاصله هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین زمان میبرد.

 امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران ویژه میهمانان تور کیش 94، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه

 نماي بيروني هتل لوتوس كيش

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل هلیا کیش

 هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا تور لحظه آخری کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل هلیا تور کیش 94 به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا تور کیش پاییز 94 دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا تور کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا تور لحظه آخری کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته ویژه میهمانان تور کیش 94، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... 

آدرس:جزیره کیش -روبروی بازار زیتون

 

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

نخلستانهای کیش

نخلستانهای کیش

 پرورش نخل در تور لحظه آخری كيش از سابقه ديرينه‌اي برخوردار است. اغلب جهانگرداني كه در سده‌هاي گذشته از كيش ديدار كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره اشاره نموده اند.

«باغ بهشت» تنها نخلستان به جاي مانده از دوره هاي گذشته ايست كه در غرب محله سفين واقع شده و از جمله زيباترين نخلستان هاي كيش است كه به ويژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازي زيبا و تماشايي دارد که میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از آن لذت ببرند. در دهه اخير، سازمان منطقه آزاد كيش در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت ويژه أي قائل شده است. نخلستان هاي طلوع و غروب نمونه هايي از اين گونه موارد است. نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع است و نهال هاي آن در سال 1373 غرص شده اند. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.


قنات کيش

قنات کيش

قنات کيش در تور کیش پاییز 94 بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند.


ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش به دلیل مرجانی بودن زیر نور خورشید رنگی نقره ای دارد و همین امر موجب درخشش آن می شود که این ویژگی به جذابیت آن می افزاید. گردگشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این ساحل دیدن نمایند. دریای جزیره به رنگ آبی روشن است و نیز بسیار شفاف که باعث می شود عمق دریا از سطح آب نمایان باشد که به عقیده کارشناسان این موضوع مربوط به مرجانی بودن ساحل جزیره است که به صورت طبیعی باعث تصفیه آب می شود. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این ساحل دور از شلوغی و دارای آرامش خاصی می باشد که موجب می شود گردشگران به راحتی استراحت کنند. همچنین گردشگرانی که به ورزش ماهیگیری علاقمند هستند می توانند در ساحل غربی و جنوبی جزیره کیش به صید ماهی بپردازند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. ساحل جزیره کیش دارای ساحلی نقره ای، آسمان آبی، هوایی تمیز، آفتابی درخشان، ،آبهای نیلگون و آرامش بی همتایی است که باعث شده ساحل جزیره به یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین سواحل دنیا تبدیل شود. همچنین ماهی هایی که در این آب ها زندگی می کنند یکی از مرغوب ترین ماهی ها در سطح کشور می باشد. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا 94 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا پاییز 94 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور آنتالیا 94 دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا پاییز 94 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

فرق هتل تایتانیک بیچ و تایتانیک ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا چیه؟ هر کدام از هتل ها دارای چه امکاناتی است و سرویس دهی کدام هتل بهتر است؟ موقعیت مکانی این دو هتل در کدام منطقه آنتالیا قرار گرفته است.

هتل تایتانیک بیچ تور آنتالیا 94 همان هتل تایتانیک ریزورت می باشد . هتل تایتانیک در حد استاندارد هتل های پنج ستاره می باشد و از همه امکانات برخوردار است و برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد . هتل برای میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 امکانات زمین تنیس و والیبال ساحلی را در نزدیکی ساحل فراهم کرده است. غذاهای رستوران با کیفیت بسیار عالی سرو می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از نظر مسافران در مورد هتل تایتانیک بیچ آنتالیا بازدید نمایید.

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: فرق هتل تایتانیک بیچ و تایتانیک ریزورت چیه؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور آنتالیا پاییز 94 مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن مذهبی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد لحظه آخری از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان مشهد عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم


 

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

هتل رضا تور مشهد پاییز 94 یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید. این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا تور مشهد لحظه آخری رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد.

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم


 

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد 94 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد پاییز 94 در مرکز شهر مقدس مشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر برای میهمانان تور مشهد و... می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی در تور مشهد لحظه آخری در یک کیلومتری روستای میامی و در دامنه کوه واقع شده است. روستای میامی در 50 کیلومتری مشهد و در جاده سرخس قرار دارد. بنای آرامگاه امام زاده یحیی در قرن دهم ساخته شده است. میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این آرامگاه دیدن نمایند. آرامگاه ایشان دارای رواق چهار ضلعی و گنبد فیروزه ای دو پوسته ای است. ورودی آن دارای دو مناره زیبا و در سر در آن کتیبه ای سنگی وجود دارد که مربوط به زمان شاه طهماسب صفوی است. گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. با توجه به این کتیبه این آرامگاه متعلق به برادر زاده یحیی بن زید (نواده امام زین العابدین) است اما کسانی که به این آرامگاه می آیند آن را آرامگاه امام زاده یحیی می دانند. میهمانان تور مشهد می توانند از این محل دیدن نمایند. با توجه به آن چه که در تاریخ آمده است یحیی بن زید در سال 207 هجری قمری در بغداد وفات یافتند. در کنار آرامگاه امام زاده یحیی از دامنه کوه چشمه آب معدنی جریان دارد و سنگفرشی که در اطراف بنای مرکزی است محل مناسبی برای استراحت زائرین این امام زاده است. گردشگران تور مشهد لحظه آخری می توانند از این مکان دیدن نمایند.


 

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم در تور مشهد 94 که از نوادگان حضرت موسی بن جعفر (ع) هستند در هفتادو پنج کیلومتری مشهد و در روستای پیوه ژن واقع شده است که هر روز زائرین زیادی به این آرامگاه می آیند. زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در نزدیکی این آرامگاه قنات آب پر آبی وجود دارد که باعث سرسبزی آن منطقه شده است. آرامگاه این امام زادگان علاوه بر اینکه جنبه مذهبی دارد از لحاظ گردشگری هم بسیار مهم تلقی می شود. آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم (ع) در تور مشهد لحظه آخری در واقع توقف گاهی برای زائرین این امام زادگان می باشد.


 

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی مشهد

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی مشهد

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی در تور مشهد 94 در نزدیکی مشهد واقع شده است. این آرامگاه در روستای خواجه حسین در 45 کیلومتری مشهد _ کلات قرار دارد. امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی از منسوبین امام موسی بن جعفر (ع) هستند. زائران تور مشهد می توانند از این مکان زیارتی دیدن نمایند. آرامگاه میر سبحان ولی در محوطه داخلی بنای جدید قرار دارد و آرامگاه بی بی صنوبر مقابل آن با یک ضریح فلزی کوچک و زیبا قرار دارد. آرامگاه این امام زادگان برای مردم روستا و اهالی آن بسیار عزیز و قابل احترام است. زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

شاندیز مشهد

شاندیز در تور مشهد لحظه آخری یکی از شهر های تفریحی توریستی و تنها منطقه بین المللی گردشگری ایران به شمار می رود . این شهر که در 12 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است دارای : دره های پرآب ، درختان مرتفع ، طبیعت سزسبز با گل های وحشی ، رودخانه های جاری و .. می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 را به سمت خود جذب می کند . این شهر ییلاقی از شمال با میان ولایت ، از جنوب با نیشابور ، از شرق با طرقبه و از غرب با گلمکان و چناران مجاور می باشد . گردشگران تور مشهد پاییز 94 م توانند از این محل دیدن نمایند.این شهر همچنین به علت پوشش گیاهی انبوه و متراکم دارای سرسبزی بیشماری بوده و به دلیل قرار گرفتن در دامنه ارتفاعات بینالود دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین امر باعث توجه گردشگران تور مشهد شده است .

شاندیز مشهد

از وقایع مهم تاریخی این شهر به توب بستن قلعه تاریخی شاهندژ توسط حسام السلطنه حاکم خراسان بوده است که در زمان قاجار به وقوع پیوسته است . میهمانان تور مشهد لحظه آخری می توانند از این محل دیدن نمایند. سوغات مهم و معروف این شهر پوستین دوزی است و بسیاری از محصولات پوستی در این شهر ساخته می شود . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. از غذاهای معروف این شهر نیز شیشلیک شاندیز می باشد که با روش پخت مخصوصی طبخ می شود که شهرت جهانی داشته است . 


طرقبه مشهد

طرقبه در تور مشهد پاییز 94 یکی از مناطق ییلاقی اطراف مشهد می باشد که در 18 کیلومتری جنوب غربی آن واقع شده است . این منطقه ییلاقی در مسیر راه جاغرق قرار گرفته است . گردشگران تور مشهد می توانند از این مکان دیدن نمایند. طرقبه دارای باغ های زیبا و فراوان می باشد که انواع مختلفی از میوه ها نیز در این باغ ها یافت می شود همچنین این منطقه دارای رودخانه های متعددی نیز می باشد . این منطقه یکی از مناطق تفریحی توریستی مشهد به شمار می رود و بسیاری از گردشگران تور مشهد از این منطقه زیبا دیدن می کنند .

 طرقبه مشهد

این منطقه در تور مشهد لحظه آخری از امکانات رفاهی و شهری خوبی نیز برخوردار است از جمله : پارک عمومی ، مخابرات ، پست ، پمپ بنزین ، درمانگاه ، مسجد ، رستوران ، فروشگاه و غیره می توان اشاره کرد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.  این منطقه به دلیل آب و هوای خوب و طبیعت سرسبز خود بر جاذبه های آن افزوده است از دیگر ویژگی های طرقبه صنایع چوبی و دستی مانند : سبد بافی ، لوح بافی ، گلدوزی و قالی بافی می باشد که نظر بسیاری از مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است .
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل کلوب افیسوز پرینسس کوش آداسی

هتل کلوب افیسوز پرینسس ترکیه کوش آداسی

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

هتل کلوب افیسوز پرینسس در تور ترکیه از هتل های 5 ستاره و تفریحگاه های مجلل شهر کوش آداسی می باشد که دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوی را برای خود و همراهان خود در تور ترکیه رقم بزنند. همچنین این هتل برای کودکان تفریحات هیجان انگیزی را فراهم آورده است به طوری که یک زمین بازی مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به باغ های سرسبز و زیبا و ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که گردشگران می توانند در این باغ ها قدم بزنند و از این محیط سرسبز و زیبا نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این میهمانان تور ترکیه با یک پیاده روی 10 لی 15 دقیقه ای می توانند از شهر باستانی و تاریخی افیسوز و زادگاه مریم مقدس دیدن نمایند.

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , زمین تنیس , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , زمین گلف , موج سواری و... اشاره کرد. گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل بدون شک لحظات شادی را سپری خواهند کرد و سفری خاطره نگیز را برای خود رقم خواهند زد.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلوب افیسوز پرینسس کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

 تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله تور ترکیه کوش آداسی از هتل های 5 ستاره این شهر است که توسط آب های نیلگون،درختان نخل عظیم الجثه و تپه های سنگی احاطه شده است. این هتل دارای دکوراسیونی بی نظیر و منحصر به فرد برای میهمانان تور ترکیه و علاوه بر این متشکل از اتاق های لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه داشتن آسانسوری است که شما گردشگران عزیز تور تر کیه را تا ساحل اختصاصی هدایت می کند , رستوران در فضای باز , کافی شاپ , استخر , سالن بدنسازی و... می باشد. گردشگران عزیز تور ترکیه با اقامت در هتل آداکوله کوش آداسی می توانند غذای دلخواه خود را در رستوران آن نوش جان کنند و از مشاهده کردن روب خورشید در دل دریا لذت ببرند.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

 مطالب مرتبط:
 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم تور ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره برای میهمانان تور ترکیه داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد.

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل 3 ستاره پارک در 400 متری میدان جمهموری ایروان واقع شده و ساختمان دو طبقه آن دارای 10 اتاق راحت و دنج است که مسافران تور ارمنستان می توانند در این هتل ارزان اقامت خوبی داشته باشند. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، دمپایی، سشوار  هستند. اپرا و تئاتر ارمنستان در 600 متری و فرودگاه بین المللی ارمنستان در 10 کیلومتری این هتل است.

در تور ارمنستان زمستان 94 در این هتل اقامت کنید

آدرس: 28 E.Koghbatsi street Yerevan,armenia, 0010 Yerevan, Armenia

امکانات هتل پارک ایروان ارمنستان

اجاره دوچرخه، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، خدمات شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، سالن زیبایی، فروشگاه، سیستم تهویه.

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

اتاق هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

رستوران هتل پارک ایروان ارمنستان

 

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان

 

 

در تور ارمنستان تعطیلات آذر 94  در این هتل زیبا اقامت کنید . هتل سه ستاره اس دی ایروان ارمنستان در 300 متری ایستگاه قطار قرار دارد و تا فرودگاه بین المللی 17 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل دارای 15 اتاق است که همه اتاق های آن دارای دکوراسیونی کلاسیک، مینی بار، حمام، تلویزیون و ... می باشند. از نظر دسترسی به جاذبه های توریستی، این هتل 3 دقیقه تا مجسمه ساسونتسی داویت فاصله دارد و میدان جمهوری در 3 کیلومتری آن است. مسافران تور ارمنستان می توانند با اقامت در این هتل لحظات خوشی داشته باشند. 

 

 

 

امکانات هتل اس دی ایروان ارمنستان

 

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، فکس، کپی، بار، صبحانه در هتل، فروشگاه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و ...

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان 

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

کلیسای کغارت ارمنستان

کلیسای کغارت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی ایروان در ساحل شرقی رودخانه ی آزاد قرار گرفته است. این کلیسا در بالای کوهی واقع شده و در دو فاصله زمانی مختلف ساخته و دارای دو قسمت اصلی بیرونی و درونی است. در اوایل قرن سیزدهم این منطقه از املاک شخصی خاندان زاکریان بوده است که در سال 1215 کلیسای بیرونی را ساختند، در سال های بعد خاندان پروشیان این ملک را از خاندان زکریان خریداری کرده و تصمیم به ساخت کلیسای درونی در این ملک گرفته شد. کلیسای درونی از تراش صخره ایجاد شده و پس از 10 سال در اواخر قرن سیزدهم ساخت آن تکمیل شد.

در تور ارمنستان آذر 94 از این جاذبه دیدن کنید.

کغارت یک نوع نیزه است که یک پایه ی چوبی دارد و بر سر آن یک آهن تیز تخت قرار دارد. این نیزه که مربوط به صلیب کشیدن حضرت عیسی است برای مسیحیان مقدس می باشد و در اواسط قرن سیزدهم به این منطقه آورده شده است. مسافران تور ارمنستان می توانند با بازدید از این کلیسا و چشمه معروف داخل آن با آداب مسیحیان آشنا شده و از طعم نان گردویی و مربای گردو که در این منطقه به فروش می رسد لذت ببرند.

در تور ارمنستان دی 94 از این جاذبه دیدن کنید.



 کلیسای کغارت ارمنستان

 

پارک دنیای آب ارمنستان در ناحیه نور نورک ایروان در خیابان میاسنیکیان قرار دارد و دارای یک پارک آبی روباز به مساحت 2/5 هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت 0/5 هکتار می باشد. پارک سرباز آن در سال 2001 افتتاح شد و دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخر VIP و سه استخر برای بازی های آبی است. در فصل زمستان، بزرگ ترین استخر این پارک تبدیل به پیست اسکی روی یخ می شود که علاقه مندان بیشماری دارد. مسافران تور ارمنستان پاییز 94  می توانند از این پارک دیدنی دیدن کنند.در این پارک رستوران بزرگی به ظرفیت 120 نفر وجود دارد که می توانید در آن جا غذاهای خوشمزه ای میل کنید. پارک سرپوشیده آن در سال 2008 گشایش یافت و دارای دو استخر بزرگ و یک استخر کودکان و امکانات دیگری مثل باشگاه بدنسازی می باشد. مسافران تور ارمنستان می توانند در این پارک لحظات خوشی را سپری کنند.

 

پارک دنیای آب ارمنستان

پارک دنیای آب ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل سه ستاره وست آدا این (west Ada Inn) در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و چشم انداز زیبا از دریای اژه و لیدیز بیچ دارد. این هتل 108 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، سشوار و ... هستند. هتل در چند متری لیدیز بیچ است که مسافران تور کوش آداسی آذر 94می توانند در این ساحل زیبا به تفریح و استراحت بپردازند. در تراس هتل هر روز صبحانه بوفه و انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.  فاصله هتل تا افسوس 17/7 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

آدرس: Yuksel Yalova Cad No 21 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، حمام ترکی، زمین بازی، رستوران، باشگاه کودکان، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

اتاق هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

 

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

 

 

هتل سه ستاره سی ویو . این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها با چوب کف پوش شده و دارای امکانات مینی بار، حمام، بالکن رو به دریا هستند. فاصله هتل تا مرکز کوش آداسی 2 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 75 کیلومتر است. هتل هم مجهز به استخر سرباز و هم سر پوشیده است و مهمانان تور کوش آداسی 94می توانند با ماساژ و حمام ترکی به ریلکسیشن برسند. 

 

آدرس: Türkmen Mah. Turgut Özal Blv. No:91 Çevreyolu Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

 

امکانات هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

استخر سرباز، پینگ پونگ، سونا، حمام ترکی، زمین بازی، بار، رستوران، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل، آسانسور، فکس، کپی، اتوکشی، لاندری، خدمات گردشگری. 

 

 

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

 هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

اتاق هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

استخر هتل سی ویو سوییت کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

کاروانسرای اوکوز محمد پاشا کوش آداسی

کاروانسرا اوکوز محمد پاشا از زیباترین جاذبه های توریستی تور کوش آداسی آذر 94است که در سال 1618 از سوي صدر اعظم محمد پاشا بنا شد. در داخل قلعه مسجدی وجود دارد که در همان سال توسط صدر اعظم اوکوز محمد پاشا ساخته شد. این کاروانسرا بنای اصلی کوش آداسی می باشد و دردیواره های بیرونی سوراخ های توپی وجود دارد که به دلیل دفاع از شهر در مقابل دزدان دریایی ساخته شدند. این کاروانسرا از بناهایی است که در آن می‌توان معماری دوران عثمانی را بوضوح مشاهده کرد.

کاروانسرا اوکوز محمد پاشا کوش آداسی

کاروانسرا اوکوز محمد پاشا کوش آداسی

کاروانسرا اوکوز محمد پاشا کوش آداسی

کاروانسرا اوکوز محمد پاشا کوش آداسی

 

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

 

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی مربوط به دوره سلجوقیان است و در سال 1375 به فرمان آیدین اوغلو عیسی بیگ ساخته شد. در این مسجد از لحاظ معماری نشانه‌های گذر از دوران سلجوقی به عثمانی دیده می‌شود.این مسجد دارای دو گنبد و یک مناره می باشد و از موادی مثل سنگ، آجر و مرمر درست شده است .نقشه مسجد بر اساس مسجد جامع دمشق می باشد.مسجد دارای دو ورودی اصلی شرقی و غربی است  که دیواره های غربی منقش به کتیبه و اشکال هندسی می باشند و با مرمر پوشیده شده اند در حالی که نمای قسمت های باقی مانده از سنگ است.در قرن نوزدهم از این مسجد به عنوان کاروانسرا استفاده می شده است.مسافران تور کوش آداسی زمستان 94می توانند با بازدید از این مسجد از زیبایی های معماری آن لذت ببرند.

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

داخل مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آلپ کوش آداسی

هتل آلپ کمتر از 10 دقیقه پیاده روی تا ساحل کوش آداسی قرار دارد این هتل 50 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، بالکن، تلویزیون، حمام و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز دریای مدیترانه دارند. در این هتل هر روز صبح صبحانه بوفه سرو می شود. هتل آلپ 30 دقیقه رانندگی تا خانه مقدس حضرت مریم و 47 کیلومتر تا فرودگاه ادنان فاصله دارد. مسافران تور کوش آداسی تعطیلات دی 94می توانند در این هتل ارزان اقامت خوب و راحتی داشته باشند.

آدرس: Yat Limanı Karsısı Enver Reis Sok. No:12 Birlik Yapı Sitesi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل آلپ کوش آداسی

استخر سر باز، تراس، ساحل، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، فکس، کپی، آسانسور، سیستم تهویه.

 


 هتل آلپ کوش آداسی

  هتل آلپ کوش آداسی

 

ویلا کاتالینا کوش آداسی

 

ویلای کاتالینا از اقامت گاه های ارزان کوش آداسی و در نزدیکی دریای اژه است. فاصله .یلا تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا لیدیز بیچ 4 کیلومتر است . نزدیک ترین فرودگاه به این ویلا فرودگاه ادنان  است که در فاصله 55 کیلومتری هتل است. این ویلا دارای آشپزخانه، حمام، سشوار، تلویزیون و ... است. مسافران تور کوش آداسی تعطیلات زمستان 94می توانند در باغ در کنار استخر این ویلا به استراحت و تفریح بپردازند و از امکانات باربکیو این باغ استفاده کنند.

 امکانات ویلا کاتالینا کوش آداسی

استخر سرباز، باغ، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه.

 

ویلا کاتالینا کوش آداسی

 ویلا کاتالینا کوش آداسی

ویلا کاتالینا کوش آداسی

  ویلا کاتالینا کوش آداسی

ویلا کاتالینا کوش آداسی

 ویلا کاتالینا کوش آداسی

ویلا کاتالینا کوش آداسی


استخر ویلا کاتالینا کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی واقع شده است.طراح این کاخ نیگوغایوس بالیان بود که در فاصله سال های بین 1863 تا 1867 توسط دو پسر بالیان به دستور عبدلعزیز یکم ساخته شد. در آن زمان سلطان های عثمانی به جای استفاده از قصر شاهان گذشته، برای خود کاخ مخصوص می ساختتند. دیوارهای داخلی و سقف این قصر از چوب و دیوارهای خارجی از سنگ های مرمر رنگارنگ ساخته شده است.

مسافران تور استانبول پاییز 94  می توانند از این کاخ دیدن کنند.

یک پل مرمری بسیاز زیبا این کاخ را به کاخ ییلدیز در تپه پشتی متصل می کند.ساخت و دکوراسیون داخلی کاخ تا سال 1872 ادامه داشت. سلطان عبدالعزیز مدت زیادی در این کاخ  زندگی نکرد و در سال 1876 ،کمی بعد از تاجگزاری، درگذشت.بعد از مرگ سلطان عبدلعزیز، برادر زاده او سلطان مراد به کاخ آمد اما بعد از 93 روز توسط برادرش به دلیل مشکلات ذهنی از پادشاهی خلع شد.در سال 1910 این کاخ دچار آتش سوزی شد و فقط دیوارهای بیرونی آن سالم ماند. در سال 1989، کاخ چراغان توسط شرکت ژاپنی خریداری شد که به مرمت این کاخ پرداخته و یک مجموعه هتل مدرن در کنار این کاخ در داخل باغ آن ساختند که امروزه به عنوان سوییت های مجلل برای هتل 5 ستاره کمپینسکی بکار برده می شوند.این کاخ مجددا در سال 2007 بازسازی شد.

مسافران تور استانبول تعطیلات دی 94  با گردش در این پارک رویایی لحظات خاطره انگیزی خواهند داشت.

 

کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول

 

 

کاخ بیلربی استانبول

 

کاخ بیلربی استانبول در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و مکان کنونی این کاخ دقیقا در قسمت شمالی پل بسفر می باشد.این کاخ در فاصله سال های 1861 تا 1865 به دستور سلطان عبدالعزیز بعنوان اقامتگاه تابستانی و محلی برای ملاقات سران کشورهای دیگر ساخته شد.خانم اوژنی (همسر لوئی ناپلئون و ملکه فرانسه) در مسیر بازگشایی کانال سوئز در سال 1969 از این کاخ دیدن کرد و بعدها پنجره ای مشابه پنجره این کاخ، در کاخ خود ساخت.

مسافران تور ارمنستان پاییز 94  می توانند از این کاخ تاریخی دیدن کنند.

 

این کاخ به سبک معماری امپراطوری دوم ساخته شده و منظره کاخ از سمت تنگه بسفر جذابیت بیشتری دارد و زیبایی قسمت هایی از آن بیشتر نمایان است.یکی از جذاب ترین اتاق های این کاخ، هال پذیرایی آن است که دارای حوض و فواره می باشد.استفاده جریان آب به دلیل صدای خوشایند آن و خنک کردن محیط، در خانه های عثمانی رایج بوده است.برای عایق کردن سقف این کاخ از نی های حصیری مصری استفاده شده است .مسافران تور استانبول می توانند در طی اقامت خود در استانبول از این کاخ زیبا دیدن کنند.

کاخ بیلربی استانبول

نمای کاخ بیلربی استانبول از تنگه بسفر

کاخ بیلربی استانبول

داخل کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی استانبول

اتاق شاه در کاخ بیلربی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل مینا استانبول

هتل 4 ستاره مینا در قلب منطقه قدیمی سلطان احمد استانبول قرار دارد و تا فرودگاه بین المللی آتاترک 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل 46 اتاق دارد که اتاقها مجهز به امکانات تلویزیون، وای فای رایگان و ... هستند. تراس هتل چشم انداز زایبایی از دریای مرمر دارد و غذاهای مخصوص بین المللی و سنتی در رستوران این هتل سرو می شود. کارکنان این هتل اطلاعات مفیدی را درباره جاذبه های توریستی این شهر در اختیار مسافران تور استانبول دی 94قرار می دهند. هتل در چند قدمی جاذبه های توریستی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی، بازار بزرگ قرار دارد.

آدرس: Pierre Loti Avenue Dostluk Yurdu Street No:6 Sultanahmet, Fatih, 34400 Istanbul, Turkey

امکانات هتل مینا استانبول

تراس، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، سیستم ایمنی، وای فای رایگان، آسانسور، اتاق خانوادگی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه.

 

 

هتل مینا استانبول

هتل مینا استانبول

هتل مینا استانبول

 اتاق هتل مینا استانبول

هتل مینا استانبول

رستوران هتل مینا استانبول

 

هتل سوادیه استانبول

هتل 4 ستاره سوادیه (Suadiye) در قسمت آسیایی استانبول در کنار دریای مرمر قرار دارد. هتل 155 اتاق دارد که مجهز به امکانات سیستم تهویه، مینی بار، وای فای رایگان و ... هستند. در این هتل هر روز صبح صبحانه بوفه سرو می شود و مهمانان می توانند روز خود را با صبحانه ای مفصل پر انرژی آغاز کنند و همچنین مسافران می توانند ناهار و شام را یا در فضای بسته و یا در فضای باز روی تراس با چشم انداز دریا و جزایر پرینسس میل کنند. در کافه هتل موزیک زنده، هفته ای سه بار نواخته می شود. خیابان بغداد با مغازه ها، رستوران ها و کافه های معروف خود در جند قدمی هتل قرار دارد. این هتل پارکینگ خصوصی دارد و کارکنان خدمات گردشگری آن می توانند اطلاعات مفیدی را درباره اماکن گردشگری استانبول و کرایه اتومبیل در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94قرار دهند. فاصله هتل تا فرودگاه صبیحا 30/6 کیلومتر است.

آدرس: Bagdat Caddesi Plajyolu Sokak No:25 Suadiye, Kadikoy, 34740 Istanbul, Turkey

امکانات هتل سوادیه استانبول

 باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس (رایگان)، خانه داری روزانه(روزانه)، اتاق جلسه، مرکز بیزنس(رایگان)، فکس،کپی، روزنامه(رایگان)،اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل سوادیه استانبول

هتل سوادیه استانبول

هتل سوادیه استانبول

اتاق هتل سوادیه استانبول

هتل سوادیه استانبول

رستوران هتل سوادیه استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

شهر زيرزميني کاريز

قنات جزیره کيش بيشتر از ۲۵۰۰ سال عمر دارد و آب شيرين آشامیدنی مردم جزيره کیش را تامين مي‌کرده است، این قنات از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قناتهای مناطق مختلف ايران نيست‌، با توجه به کم شیب بودن جزیره کیش، طریقه هدايت آب‌هاى زيرزمينى به روی زمین در كيش بسيار مهم بوده است و نشان دهنده این است كه مردم ان زمان از روشهای پیشرفته ای براى حفاری قنات استفاده مى‌كردند.

مسافران تور کیش زمستان 94 می توانند از این جاذبه دیدن کنند

 

alt

 

 

پارک میرمهنا کیش

 

پارک میرمهنا کیش در سال 1385 در شمال جزیره کیش ساخته شد و اسکله تفریحی میرمهنا نیز  در آن قرار دارد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در میان نوار ساحلی  باعث شده که  تور کیش 94 این پارک به دو بخش مجازی فاز یک و فاز دو  تقسیم شود.فاز یک پارک مساحت حدود 41 هزار متر مربع دارد که دارای مسیرهای پیاده رو، آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ می باشد و  بیشتر اوقات در انتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان به تماشای لاک پشت های آزاد پرداخت و در زمان های مجاز می توان در آنجا ماهی گیری کرد. فاز دو  دارای مساحت حدود 50 هزار متر مربع  می باشد جنب مسجد جامع سفین و محله بومیان تور کیش تعطیلات دی 94 قرار  گرفته است. در اسکله این پارک چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده  است و مسافران تور کیش می توانند با قدم زدن بر روی این اسکله  مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی  ایران را مشاهده کنند.

 

 

پارک میرمهنا کیش

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ونوس کیش

 

هتل ونوس کیش یک هتل سه ستاره است که در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یک هتل نو سازاست که هر ساله گردشگران تور کیش دی 94را به سمت خود جذب می کند . فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

امکانات هتل ونوس کیش

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش در میدان پردیس، بلوار رودکی واقع شده و به تازگی بازسازی شده است ,این هتل به بازارهای پردیس ۱ و پردیس ۲ و مجتمع تجاری کیش بسیار نزدیک می باشد که در این دو مراکز خرید عمده ترین اجناس مارک را می توان خریداری کرد . پلاژ آقایان به هتل آرا کیش نزدیک می باشد و آقایان می توانند در کمترین زمان به پلاژ بروند، فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد. این هتل 60 اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته  چهار تخته دارد که این اتاق ها از امکانات خوبی برای مسافران تور کیش آذر 94برخوردار می باشد. 

امکانات هتل آرا کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

هتل آرا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

 

هتل لوکس 4 ستاره پر آکوام دیزرت پالم (PER AQQUM Desert Palm) در خیابان الاویر قرار دارد. این هتل 38 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام و ... هستند. هتل پر آکوام دو رستوران ممتاز به نام های  "ریر" و "اپیکیور" دارد که هر دو به دلیل کیفیت بالای خود صاحب جوایز بین المللی هستند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به تنیس، اسب سواری، تماشای پرندگان و ... اشاره کرد.فاصله دیزرت پالم تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز دبی و خیابان شیخ زاید تقریبا 15 دقیقه رانندگی است. مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94می توانند در این هتل اقامت راحتی ذاشته باشند.

آدرس: Al Awir Road, 103635 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، هاکی، دوچرخه،اسب سواری، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

اتاق هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

 رستوران هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

 

هتل القصر مدینات دبی

 هتل 5 ستاره القصر مدینات در ساحل جمیرا واقع شده و 2 کیلومتر ساحل اختصاصی دارد. از این هتل به پارک آبی وایلد وادی از طریق یک کانال آبی راه ارتباطی وجود دارد و مهمانان این هتل می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده کنند. هتل همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا قرار دارد. فاصله هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه رانندگی است. هتل القصر مدینات  292 اتاق دارد که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. یک رستوان دریایی در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور دبی تعطیلات زمستان 94 می توانند انواع غذاهای خوشمزه دریایی را در این رستوران میل کنند علاوه بر این رستوران این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد.  

 

آدرس: Jumeirah Beach Road, Madinat Jumeirah Resort, Al Sufouh, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتا القصر مدینات دبی

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

اتاق هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

استخر هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

رستوران هتل القصر مدینات دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار پارچه دبی

بازار پارچه دبی در قسمت بر دبی در خیابان الفهدی قرار دارد  در این بازار انواع پارچه های مختلف برای هر نوع سلیقه ای وجود دارد. پارچه های کتان، ابریشمی، توری، قیطان و ... همه در این بازار وجود دارد و مسافران تور دبی پاییز 94می توانند خرید دلخواه خود را به آسانی در این بازار انجام دهند. علاوه بر پارچه، کالاهای دیگری مثل صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در این بازار به فروش میرسد. این بازار تعداد زیادی فروشگاه دارد که در بسیاری از آن ها چوبی و به شکل در حجره های قدیمی است این مغازه ها پارچه های رنگارنگی ساخت هند، تايلند، اندونزی و کره را به فروش می رسانند. قسمتی از این بازار با سقف های چوبی زيبايی پوشیده شده و در نورپردازی آن نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.

 

بازار پارچه دبی

 

 

 

 

 

مرکز خرید عربین سنتر دبی در اول مارس 2009 در خیابان خوانیج در دو طبقه گشایش یافت. این مرکز خرید دارای بیش از 200 مغازه می باشد که به فروش انواع مختلفی از اجناس مشغول می باشند. در این مرکز خرید 4 رستوران و 6 کافه وجود دارد که مسافران تور دبی آذر 94می توانند در این رستوران ها از انواع غذاهای عربی و بین المللی لذت ببرند. همچنین در این مرکز  بیش از 10 قسمت تفریحی و بازی وجود دارد.از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به سینما اشاره کرد که به پخش جدیدترین فیلم های جهان می پردازد. این مرکز خرید دارای پارکینگی با ظرفیت 500 خودرو می باشد و در نوامبر سال 2013 برنده یک جایزه بین المللی شد.

 

 

 

مرکز خرید عربین سنتر دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

موزه قهوه دبی

 

با توجه به اینکه میانگین مصرف قهوه در امارات در سال سه کیلو و پانصد گرم است و مردم علاقه زیادی به نوشیدن قهوه دارند این علاقه باعث شد  تا در سال 2014 یک تاجر قهوه به نام خلید ال مولا اولین موزه قهوه دبی را افتتاح کند. در این موزه بازدیدکنندگانتور دبی زمستان 94 می توانند با طعم قهوه های مختلف جهان و تاریخچه و فرهنگ مربوط به قهوه در کشورهای مختلف آشنایی پیدا کنند. همچنین در این موزه بیش از 400 وسیله آماده کردن قهوه از 24 کشور به معرض نمایش گذاشته شده است. در این موزه می توان با روش های دم کردن قهوه به شیوه سنتی در کشورهای عربی آشنا شد.  

 

موزه قهوه دبی

 

مجلس غریفه دبی

مجلس غریفه دبی یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که در انتهای منطقه جمیرا در پارک کوچکی در سال 1955 ساخته شد.این مسجد اقامتگاه تابستانی حاکم وقت شیخ راشد بود و یک ساختمان ساده دو طبقه از گچ، سنگ و مرجان می باشد که در و پنجره‌هایی از چوب ساج دارد.طبقه اول این ساختمان یک ایوان است و در طبقه دوم، مجلس آن قرار دارد که فرش‌ها، بالش‌ها،تفنگ، قوری‌های قهوه، چراغ‌های توری در آن به صورتی کاملا زیبا و مرتب چیده شده اند.این ساختمان دارای یک تراس نیز می باشد که مشرف به دریا است و از آن برای خوابیدن استفاده می شده است.شهرداری دبی در بیرون این بنا یک باغ اضافه کرده و برای آبیاری آن از کانال های قدیمی استفاده می کند.مسافران تور دبی دی 94می توانند از این بنای تاریخی و زیبا دیدن کنند.

 


مجلس غریفه دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل پردیسان . مشهد

 

هتل پردیسان مشهد با زیربنایی وسیع در یکی از خوش آب و هوا ترین محله های مشهد واقع گشته است . 

در تور مشهد آذر 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت


    امکانات :
  • سالن آمفی تئاتر، سالن سمینار
  • سالن بیلیارد و بدنسازی
  • ، رستورانهای فضای باز
  • محل نگهداری و سرگرمی مناسب جهت بازی کودکان

آدرس سایت هتل پردیسان مشهد: www.Pardisanhotel.com
 
 

هتل فردوسی . مشهد

هتل فردوسی مشهد نزديك به حرم مطهر حضرت رضا است و دو نوبت ترنسفر رايگان در روز براي حرم مطهر دارد.سالن بام مشهد طبقه چهاردهم با ظرفيت پذيرايي بيش از 600 نفر با انواع غذاهاي ايراني و فرنگيسالن طوس رستوران و سالن پذيرايي با ظرفيت بيش از 500 نفرسالن صدف مخصوص صرف صبحانهسالن كنفرانس كافي شاپ 24 ساعته اطاقهاي دو تخته آپارتمانهاي يك خوابه امكانات رفاهي مجهز و پيشرفته از قبيل تلويزيون رنگي 21 اينچ ، يخچال و ساير امكانات . 

مسافران تور مشهد تعطیلات پاییز 94 می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند


نشانی:مشهد، خيابان مدرس - دروازه طلايي

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار جنت مشهد

 

بازار جنت مشهد در میدان شهدا قرار دارد و به مراکز اقامتی و هتل های مشهد نزدیک می باشد از این رو مسافران تور مشهدمی توانند به راحتی در این بازار به خرید بپردازند و در تور مشهد 94 بافت قدیمی و جالب این بازار لذت ببرند. این بازار در گذشته در محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و هم اکنون اکثر خانه های این خیابان تغییر کاربری داده اند و به مغازه تبدیل شده اند و امروزه این بازار به قطب پوشاک مشهد تبدیل شده است.

در تور مشهد دی 94 از بازدید این بازار لذت خواهید برد.

 

بازار جنت مشهد

 

 

مرکز تجاری خیام مشهد

 

مرکز تجاری خیام در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است. تور مشهد 94 این مرکز تجاری علاوه بر معماری خاص دارای تسهیلات ویژهای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس باربری می باشد . در مرکز تجاری خیام مشهد 196 واحد تجاری مشغول فعالیت هستند و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را که مورد نیاز مسافران تور مشهد است به فروش می رسانند .
 این مرکز تجاری شامل بازارهای خرید و فروش کالا، مرکز پذیرایی و رستوران، کافی‌شاپ و کافی‌نت، دفا‌تر شرکت‌های بازرگانی، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی، بانک، نمازخانه، خطوط اتوبوسرانی شهری، ایستگاه تاکسی، آژانس باربری و… می باشد.

در تور مشهد زمستان 94 از بازدید این بازار لذت خواهید برد.

 

 

 

 

مرکز تجاری خیام مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

کاخ ملک آباد مشهد

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت.

در تور مشهد دی 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. در تور مشهد دیدن از این کاخ زیبا فراموش نشدنی خواهد بود.

 کاخ ملک آباد مشهد

 

 

غار مغان مشهد

 

دهانه غار در ۷۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است.این غار متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت آن از البرز و دماوند بیشتر می باشد. تور مشهد 94 ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد و زمان لازم برای پیمایش غار مغان 2 تا 2/5 ساعت طول می کشد، غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شدن زیاد است.این غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهد کشف شده است.

در تور مشهد زمستان 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

 

 

 

 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد

 

 

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

غار مغان دارای دو دهانه می باشد که یکی رو به شمال به ابعاد 6 متر در 2 متر و دیگری رو به شرق به ابعاد 12.5 در  3 متر می باشد تا حدود 50 متر فضای داخل غار روشن است عرض ورودی در ابتدا 19 متر و ارتفاع آن در شروع 4 و تا 12 متر ادامه دارد در بعضی از نواحی از سقف غار آب می چکد در فاصله 110 متری به استلاکمیت دو قلو می رسیم در فاصله 120 متری از ابتدای غار با تنگه ای به عرض 4 متر مواجه می شویم، رو به سمت غرب تور مشهد تعطیلات پاییز 94 به ابتدای تالار دوم می رسیم . بعد از یک سر بالایی به دو حفره غربی و جنوب غربی به طول 19 متر می رسیم که هر دو به تالار سوم منتهی می شود که البته مسیر غربی بهتر و ساده تر است. در مقابلمان یک صخره 5متری و یک راه گربه رو در سمت راست دیده می شود. برای عبور از این قسمت نیاز به طناب و حمایت همراهان است .

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید.

بعد از عبور از این قسمت به تالار چهارم می رسیم . پس از طی حدود 23 متر به دو راهی شرقی و غربی می رسیم که طول هر کدام 17 متر است که پس از عبور از آن به یک تالار زیبا خواهیم رسید . که داخل آن یک برکه به عمق 20 تا 40 سانتی مترو ابعاد 5×4 متر می باشد که آب آن قابل شرب نیست. بازدید از این غار زیبا برای گردشگران تور مشهد هیجان انگیز خواهد بود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینند .


پارک ملی آنتالیا
    

پارک ملی در تور آنتالیا پاییز 94 در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا می توانند از این مکان دیدن نمایند. عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. میهمانان تور آنتالیا 94 می توانن از این مکان دیدنی دیدن نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل ریکسوس سان گیت در تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. مساحت این هتل 250 هزار متر مربع می باشد. همچنین استخر این هتل مساحتی بالغ بر 18 هزار مترمربع دارد. از دیگر ویژگی های این هتل در تور آنتالیا 94 برخوردار بودن از شهر بازی مخصوص کودکان است. چشمه ی آب معدنی هتل رکسوس 8 هزار مترمربع وسعت دارد. این هتل با فرودگاه 45 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان فقط 35 دقیقه پیاده با هتل مسافران تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد .این هتل دارای 1094 اتاق می باشد.

از امکانات این هتل ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توان به تنیس روی میز، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، شوهای ورزشی در آمفی تئاتر، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی ویزه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه ، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، لاندری و صندوق امانات، رستوران های متعدد و با شکوه ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سونا و جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ویژه گردشگران تور آنتالیا 94، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ، سولاریوم، بسکتبال، فوتبال و... اشاره داشت.

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا بازدید نمایید.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد 94 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان در تور مشهد پاییز 94 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانان تور مشهد 94، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل توس در تور مشهد لحظه آخری جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل درسال 1388 میدان قائم مشهد ساخته شده است. حرم مطهر امام رضا(ع) در فاصله ای حدود 2 دقیقه از این هتل واقع شده است. هتل توس مجموعا دارای 44 اتاق و سوییت ویژه میهمانان تور مشهد 94 می باشد. در این هتل دو رستوران و دو کافی شاپ برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 در نظر گرفته شده است. رستوران الوند 120 نفر و رستوران دماوند 180 نفر ظرفیت دارد. در این هتل سالن ورزشی و مجموعه آبی و همچنین اتاق ماساژ نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، آسانسور، لاندری، ماهواره، کافی شاپ ویزه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، خودپرداز، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت وایرلس، کافی و ... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل توس مشهد بازدید نمایید.

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد
مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آیا هتل توس هتل خوبی هست با نه؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
مصلی طرق مشهد

مصلی طرق در تور مشهد لحظه آخری قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد


باغ خونی مشهد

این باغ در تور مشهد پاییز 94 در زمینی به وسعت 5 هکتار ساخته شده است که در خیابان عنصری مشهد قرار دارد . در این باغ سه عمارت مجزا وجود دارد که بخش هایی از آن تخریب شده است . میهمانان تور مشهد لحظه آخری می توانند از این محل دیدن نمایند. در سال 1330 توسط روس ها از طریق این باغ حرم اما رضا ( ع ) گلوله باران شد . این باغ همچنین بخاطر چشمه ای که در این باغ وجود دارد به باغ چشمه نیز معروف است . مسافران تور مشهد می توانند از این باغ زیبا دیدن کنند .

باغ خونی مشهد

مطالب مرتبط:
 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل هلیا کیش

 هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا در تور لحظه آخری کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل در تور کیش پاییز 94 محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش 94 می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان تور کیش پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل ویزه میهمانان تور لحظه آخری کیش را دارا می باشد.

هتل هلیا تور کیش 94 از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان عزیز در تور کیش پاییز 94می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا در تور کیش پاییز 94 تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی تور کیش 94 و... 

آدرس:جزیره کیش -روبروی بازار زیتون

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ تور لحظه آخری کیش در روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امکانات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 اشاره کرد. این هتل دارای طراحی به سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. این هتل نزدیک به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان در تور کیش زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود. هتل پانیذ کیش 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد.

 امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران ویزه میهمانان تور کیش 94، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

 آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معرفی بهترین هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار شهرچین کیش

بازار شهرچین کیش

بازارچه شهرچین در تور لحظه آخری کیش در اصل فروشگاه کوچکی است که مدتی است در مجاورت بازار مروارید احداث شده که تمامی اجناسش چینی میباشد و فروشندگان آن همگی از کشور چین هستند .

تنوع جنس برای میهمانان تور کیش پاییز 94 در این بازارچه زیاد است و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت میشود اما کیفیت بیشتر اجناس بسیار پایین میباشد .

بازارچه شهرچین در طبقه دوم بازار پانیذ نیز دارای فروشگاهی ویژه گردشگران تور کیش 94 میباشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .


بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید در تور کیش 94 با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که بااسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند.

 این بازارچه ها با یك تالار مركزی ویژه گردشگران تور کیش پاییز 94 كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند.

 کالاهایی ویژه گردشگران تور لحظه آخری کیش مانند پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... در این بازارارائه می گردد.

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین بازارهای کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ساحلی گاردنیا کیش؟

هتل ساحلی گاردنیا در تور لحظه آخری کیش یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در بلوار هرمز و نرسیده به میدان حافظ احداث شده است. این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه جزیره قرار دارد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا برای میهمانان تور کیش پاییز 94 می توان به ترانسفر رفت و بر گشت فرودگاهی، بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان، بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان، بازدید از کشتی یونانی و غروب زیبای کیش، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس بازارها رایگان، بازدید از آکواریوم طبیعی و کلبه هور ویزه میهمانان تور کیش 94 و... اشاره داشت.

 همچنین هتل گاردنیا یکسری خدمات جانبی برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که تعدادی از آن ها: 30% تخفیف قواصی بانوان، 30% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی، 30% تخفیف کرایه دوچرخه ویزه میهمانان تور کیش پاییز 94، 35% تخفیف کافی شاپ گاردنیا، 40% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک، 50% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 20% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل گاردنیا کیش مراجعه نمایید.


موقعیت هتل قائم کیش؟

هتل قائم در تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که بلوار ساحل و روبروی بازار زیتون واقع شده است. در این هتل 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش وجود دارد. این هتل در موقعیت مناسبی از جزیره قرار گرفته است و به مراکز خرید نزدیک می باشد. همچنین هتل به اسکله و دریا هم دسترسی مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل قائم کیش مراجعه نمایید.


هتل عالی قاپو کیش چطوره؟

هتل آپارتمان عالی قاپو در تور کیش 94 یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل دارای 28 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. هتل عالی قاپو در میدان امیرکبیر و پشت هتل صدف واقع شده است. مراکز خرید برای میهمانان تور لحظه آخری کیش به این هتل نزدیک می باشد و در حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از آن واقع شده است. از امکانات هتل عالی قاپو می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق ویزه میهمانان تور کیش پاییز 94 و... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل عالی قاپو کیش مراجعه نمایید.
مطالب مرتبط:

 

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مسافران تورهای کیش می پرسند,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل شنزن پکن

هتل شنزن یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل متشکل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل شنزن امکانات ویژه ای از قبیل خدمات زیبایی و اتاق بیلیارد برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است.

هتل شنزن پکن

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به خدمات ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، بار، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و ... اشاره نمود.

هتل شنزن پکن


هتل فوربیدن سیتی پکن

هتل فوربین سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر پکن قرار دارد. این هتل از 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین برخوردار است. در این هتل امکانات ویژه ای برای میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد برای علاقمندان و همچنین فروشگاه های متعدد اشاره نمود.

هتل فوربیدن سیتی پکن

از دیگر امکانات هتل فوربیدن سیتی برای میهمانان تور چین می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، گاوصندوق، سیستم تهویه، بار، انبار بار و چمدان، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل فوربیدن سیتی پکن

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های پکن چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل پازو گوانجو

هتل پازو یکی از هتل های 4 ستاره چین است که در شهر گوانجو قرار دارد. این هتل مجموعا از 147 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود چندین فروشگاه در آن برای دسترسی میهمانان تور چین می باشد.

هتل پازو گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، صرافی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان ویژخ میهمانان تور چین و... اشاره نمود.


هتل استار سیتی گوانجو

هتل استار سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 160 اتاق برای پذیرایی از میهمانان می باشد. در این هتل فروشگاه های متفاوتی برای برای دسترسی میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است. از امکانات ویژه این هتل برای گردشگران تور چین سالن کنفرانس، آرایشگاه و شیشه های دوجداره در اتاق ها برای جلوگیری از سر و صدا می باشد.

هتل استار سیتی گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به آسانسور، خدمات خانه داری، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های گوانجو چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()