نوشته شده توسط : maryam

 

یکی از تفریحات لذت بخش برای جوانان در تور کیش، چتر بازی بر فراز دریا یا همان چتر پاراسل است. این ورزش هیجان انگیز آبی بدین گونه است که شما در تور لحظه آخری کیش سوار چتر پاراسل شده و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید.دیدن سواحل و نمای زیبای جزیره کیشٰ، زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش می دهد.

طریقه استفاده از این چتر برای مسافران تور کیش تعطیلات تابستان 95 بدین صورت است که ابتدا جلیقه نجات شنا را پوشیده و سپس در جلیقه پاراسل ، که فقط از چند کمربند تشکیل شده است ، قرار می گیرید. پس از نصب بندهای حاصله از چتر پاراسل به جلیثقه مخصوص پاراسل، شخص به حالت کشیدگی کامل پاها، بر کف انتهای قایق مینشید. ضمن اینکه فرد در تور کیش همچنان در جلیثقه پاراسل بر کف قایق نشسته ، با حرکت تدریجی آرام قایق ، چتر پاراسل به هوا برخاسته و بر بالای انتهای قایق قرار می گیرد .هنگامی که سرعت قایق به سرعت مورد نیاز رسید، ناخدای قایق که در رشته پاراسل و همچنین استفاده از دستگاه وینچ ، نیز دارای تجربه کافی است، با مورد توجه قرار دادن تعادل لازم سرعت رها سازی طناب دستگاه وینچ با سرعت قایق، به آرامی اقدام به رها سازی طناب و در نتیجه فاصله گرفتن چتر پاراسل و فرد آویزان در زیر آن ، از کف قایق می گردد .در تور کیش این تفریح را فراموش نکنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: چتر پاراسل در کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

پارک ساحلی میرمهنا در کیش درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ برای مسافران تور کیش 95 دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه در تور کیش تیر 95 است.همچنین بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان در تور کیش لاک پشت های آزاد را تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک است.در طول اسکله چهارپلکان در تور کیش برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میر مهنا در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

اسکله تفریحی کیش، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری در تور کیش تابستان 95 می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات به خوبی در تور کیش استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در اینجا لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. در تور کیش اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می توانید در تور کیش دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اسکله تفریحی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای کیش

 

هتل عالی قاپو کیش واقع در انتهای بلوار دریا کیش در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع بنا گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های دو ستاره معروف کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش مي باشد.معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوری که از دور در تور کیش بهار 95 بسیار جلب توجه می کند.

اگر شما در تور کیش به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و  تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان تور کیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران خواهد بود.از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش تدارک دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

 

 

 

 

هتل آرامیس کیش در سال 1385 به مدیریت جناب آقای خادم در زمینی به مساحت 7000 مترمربع تاسیس شد. مهندسان برای هتل آرامیس ظرفیت 60 باب اتاق برای اقامت مهمانان تور کیش تابستان 95 هتل به اضافه لابی و رستوران و قسمتهای تاسیساتی را در نظر گرفتند.هتل 4 ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در تور کیش است. اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید در تور کیش با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. در حال حاضر بیش از 60 نفر پرسنل فعال درهتل آرامیس کیش مشغول به پذیرایی از مهمانان محترم تور کیش میباشند.امتیاز ویژه هتل آرمیس کیش موقیعت مکانی آن میباشد که کمتر هتلی از این مزیت برخوردارند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 میباشند و با قرار گرفتن هتل آرامیس کیش روبروی بازار پردیس 1 بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل آپارتمان دیبا مشهد

هتل آپارتمان دیبا مشهد هتلی یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. قابل توجه مسافرین تور مشهد که این هتل 1 ستاره فاصله 10 دقیقه ای با حرم امام و بازار رضا دارد و فرودگاه بین المللی مشهد در فاصله 9 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 5 کیلومتری از هتل آپارتمان دیبا مشهد قرار دارد. این هتل برای رفاه حال مسافرین تور مشهد 95 به امکاناتی نظیر کافی شاپ، آسانسور، لابی، لاندری، نمازخانه، رستوران و پارکینگ مجهز شده اند. اتاق های هتل آپاتمان دیبا مشهد همگی دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی هستند و میهمانان تور مشهد بهار 95 که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اند با وجود این امکانات احساس کمبودی نمی کنند. این هتل، اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان دیبا مشهد : مشهد ، خیابان امام رضا، امام رضا 8، بعد از چهار راه اول

هتل آپارتمان دیبا مشهد

هتل آپارتمان دیبا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان دیبا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل کیانا مشهد در فاصله 500 متری از حرم مطهر رضوی قرار دارد و تا حرم مطهر پنج دقیقه فاصله دارد. ساختمان این مجموعه با زیر بنائی به مساحت 8000 متر مربع می باشد. به لحاظ معماری از بدو طراحی پلان هتلی و در 8 طبقه ساخته شده است، هتل کیانا مشهد دارای 100 اتاق هتلی و 5 باب آپارتمان 1 خواب در تور لحظه آخری مشهد می باشد. فضای غذا و نوشیدنی این مجموعه دارای رستورانی با ظرفیت 90 نفر، رستوران اصلی با ظرفیت 150 نفر و صبحانه خوری با ظرفیت 240 نفر می باشد. از دیگر امکانات رفاهی هتل کیانا مشهد در تور مشهد تعطیلات تیر 95  می توان به فضای بازی کودکان با محیطی استاندارد و ایمن، کافی شاپ 24 ساعته، روم سرویس، رستوران سنتی، فروشگاه، آرایشگاه زنانه، آژانس تهیه بلیط، فضای سرگرمی و تفریحات، سالن همایش، سالن کنفرانس ، سالن بیلیارد، صرافی، سونا ، جکوزی، لاندری ، تلویزیون های ماهواره ای و اینترنت وایرلس اشاره کرد.مدیریت هتل کیانا مشهد سعی نموده تا با خدمت گرفتن کادری مجرب و آموزش دیده گامی بلند در جهت ارائه خدمات به میهمانان تور مشهد بردارد.

 

 

 

 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد یک هتل 4 ستاره در مشهد مقدس می باشد. فاصله این هتل با حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 300 متر می باشد که این فاصله برای زائران بسیار مناسب است. هتل فردوس مشهد در سال 1388 ساخته شده است و امکانات خوبی در آن برای میهمانان در نظر گرفته شده است که از این امکانات در تور مشهد تابستان 95 می توان به لابی، لاندری، کافی شاپ، کافی نت، رستوران با ظرفیت 350 نفر، سالن کنفرانس، نمازخانه و همچنین 2 طبقه پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. اتاق های هتل فردوس مشهد مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی می باشند، در این هتل در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات بهار 95 قرار می گیرد.

آدرس : مشهد،خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

یکی از این جاذبه های طبیعی اطراف مشهد در تور مشهد تعطیلات خرداد 95 روستای بوژان است که از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی به شمار می آید و در 120 کیلومتری شهر مشهد و 13 کیلومتری شمال شرقی نیشابور قرار گرفته است . از شهر نیشابور جاده ای آسفالته جهت ورود به این روستا برای مسافران تور مشهد تابستان 95 وجود دارد.چشم انداز دره سرسبز روستا و رودخانه جاری آن، همراه با منظره کشتزارها و باغ های گسترده، جلوه بسیار زیبا و تماشایی دارند که طبیعت گردان و گردشگران تور مشهد تعطیلات بهار 95 را به سوی خود جلب می کنند. حواشی رودخانه پرآب و دائمی بوژان، به ویژه در بهار و تابستان، مکان مناسبی برای گذران اوقات فراغت گردشگران تور مشهد است. آبشار بسیار زیبایی از ارتفاعات پیرامون روستا سرازیر می شود. طبیعت سرسبز اطراف آبشار با گل ها و درختچه های فراوان، زیبایی خاصی یافته است. در مسیر رودخانه بوژان، آبشارهای کوچک و بزرگ دیگری نیز وجود دارند که بر طراوت پیرامون آن می افزایند. در انتهای این روستا دره ای بزرگ لابلای صخره های بلند نفوذ نموده است که در امتداد این دره، رودخانه بوژان و آبشار زیبا و سفیدرنگ آن نمایان می شود. برای رسیدن به آبشار بوژان در تور مشهد تیر 95 حدود دو ساعت پیاده روی از محل روستا لازم است. رودخانه بوژان به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر از کوه های گودزرد، بوژان و سیاه خانی سرچشمه می گیرد.

آبشار بوژان در مشهد

آبشار بوژان در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشار بوژان در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

این مرکز خرید که در دو طبقه بنا شده است علاوه بر مغازه های متنوع دارای امکانات تفریحی بسیاری در تور دبی 95 می باشد . از  مهمترین و برجسته ترین مشخصات آن پیست اسکی سرپوشیده آن است .فضایی که خریداران تور دبی می توانند وسایل خود را کنار گذاشته و با چوب اسکی ، لوژ ، اسنوبرد در تور لحظه آخری دبی تفریح نمایند .از دیگر تفریحات آن یک پارک سرپوشیده با ترن هوایی ، بازیهای ودیویی ، شبیه ساز سواری ، آمفی تاتر ، مرکز هنری وسالن سینما 14 پرده ای است .این مرکز شامل 2 هتل ، 500 صندلی تاتر ،2 مسجد ،400 مرکز خرید و 70 رستوران است .معروف ترین مارک ها در این مرکز خرید برای خرید گردشگران تور دبی تعطیلات تابستان 95 به دور هم جمع شده اند که شامل : دبنهامز ، هاروی نیکول ، کارفو ، ویرجین،مگااستور Megastore ،زارا ، تامی ، پپ جین Pepe  ،H&M ، Guess ، دلچگابانا Dolce and Gabbana ، DKNY ،رالف لورن  Ralph Lauren ، بربری Burberry ،دینهام وهاروی نیکلز و ... است .ساعات کاری این بازار برای مسافران تور دبی ازشنبه تا سه شنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب و  چهارشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 12 شب می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مال امارات در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ملیا دبی از هتلهای پنج ستاره لوکس دبی می باشد که در Bur Dubai در نزدیکی مراکز خرید شهر و فاصله کمی تا منطقه تجاری و خرید دبی، موزه دبی، خور دبی و فرودگاه بین الملل دبی واقع شده است. میهمانان هتل می توانند در تمام محوطه های هتل از سرویس اینترنت بی سیم و امکانات تفریحی هتل مثل استخر و آبگرم در تور دبی تعطیلات خرداد 95 استفاده کنند. تمام اتاق های هتل مبله و دارای تلویزیون و حمام لوکس می باشند. این هتل دارای رستوران ها و بار های مختلفی می باشد که انواع غذاها و نوشیدنی ها در آن ها سرو می شود. میهمانان تور دبی می توانند از پارکینگ هتل و گشت شهری به ساحل جمیرا هم استفاده کنند.هتل ملیا دارای ۲ رستوران است که در آن غذاهای بین المللی و عربی سرو می شود. این هتل دارای ۱۶۴ اتاق می باشد و اتاق ها دارای امکانات مینی بار، چای/قهوه ساز، تلفن، تلویزیون، یخچال، دمپایی، روم سرویس و …  می باشند. مسافران تور دبی تعطیلات تیر 95 می توانند در این هتل اوقات خوشی داشته باشند.

امکانات هتل ملیا دبی:

استخر روباز ، جکوزی ، اتاق جلسه کاملا مجهز ، ترانسفر فرودگاه ، خدمات گردشگری  ، محوطه حمام آفتاب ، دو رستوران، صبحانه ای مجلل ، امکانات ورزشی و بدنسازی وشاتل رایگان به ساحل جمیرا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس و ...

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ملیا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل تایم اسکوئر دبی در نزدیکی میدان ماهی و میدان جمال عبدالناصر (بنی یاس) واقع شده است و در نزدیکی بیمارستان مکتوم در دیره قرار دارد. هتل تایم اسکوئر تنها چند دقیقه با مرکز خرید الغریر دبی فاصله دارد.هتل تایم اسکوئر به دلیل قیمت مناسبی که دارد گزینه مناسبی برای کسانی است که در تور دبی برای تجارت به دبی سفر می کنند و نمی خواهند هزینه زیادی داشته باشند.ایستگاه مترو اتحادیه و فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 الی 15 دقیقه ای هتل قرار دارد.هتل تایم اسکوئر در سال ۲۰۱۳ باز سازی شده است و دارای ۴۷ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و استاندارد می باشد که همگی با رنگ روشن تزیین شده اند.

کافی شاپ هتل تایم اسکوئر بسیار آرامش بخش است و اینترنت رایگان در لابی هتل در اختیار مسافران تور دبی خرداد 95 قرار می گیرد. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته است. از این هتل به راحتی می توانید به تفریحات دبی ، مکان‌های باستانی دبی ، مناطق اصلی دبی، پارک های ساحلی دبی ، مراکز خرید دبی دسترسی داشته باشید و سفری بیاد ماندنی را در تور دبی تعطیلات بهار 95 تجربه کنید.

امکانات هتل تایم اسکوئر:

کرایه ماشین ، خدمات تورها ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع , پارکینگ ,تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، گاو صندوق و.....

 

 

 

 

 

هتل المنزل دبی نزدیک برج دیدنی دبی (Burj Dubai) واقع شده است. فرودگاه، رستوران پنج ستاره‌ی شهر قدیم و بسیاری از نقاط دیدنی دبی از جمله بلندترین برج جهان، مرکزخرید دبی (Dubai Mall) و بزرگ‌ترین مجموعه خرید جهان همگی به آسانی در دسترس مسافران تور دبی در این هتل می باشد. 

این هتل لوکس، با طراحی و معماری درخشان عربی در مجموع ۱۹۷ اتاق دارد. تسهیلات و امکانات این هتل عبارتند از پذیرش ۲۴ ساعته و یک مرکز تجاری که برای پذیرایی و رفع نیاز تاجران و مسافران کاری در تور دبی تیر 95 در نظر گرفته شده است. نزدیکی هتل به مرکز تجارت جهانی دبی، مرکز خرید امارات ، ساحل عمومی و سایر نقاط دیدنی شهر، اقامتی‌ ایده‌آل را فارغ از مشغله کاری یا تفریحی بودن سفر، برای مسافران تور دبی تابستان 95 رقم زده است. تمام قسمت‌های هتل مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع و اینترنت بی‌سیم بوده و خدمات سرو غذا در اتاق و پارکینگ اختصاصی (با هزینه‌ی اضافی) هم در کنار سایر خدمات ارائه می‌شود.اتاق‌های مهمانان در 9 طبقه‌ی مختلف هتل قرار گرفته و چیدمان مدرن‌ آنها الهام‌گرفته از شیوه‌ی کلاسیک عربی است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای چهار ستاره استانبول

 

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. هتل دورا تا میدان تکسیم تنها 10دقیقه فاصله دارد از این رو گزینه مورد علاقه بسیاری از مسافران تور استانبول محسوب می شود. این هتل دارای 119 اتاق شیک، بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود سروصدا به داخل جلوگیری می کند تا میهمانان تور استانبول 95 بتوانند با آرامش در اتاق خود به استراحت بپردازند.مینی بار و قهوه ساز و چای ساز در اتاق های هتل دردسترس مسافران قرار دارد. در هتل اتاق هایی خاص و خالی ازحساسیت و امکانات ویژه معلولین نیز تعبیه شده است. در هتل به زبانهای ترکی، روسی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، بلغاری و عربی صحبت می شود.

از امکانات هتل دورا استانبول در تور لحظه آخری استانبول می توان به پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت و ... اشاره نمود.

هتل دورا استانبول

 

 

 

 

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی می توان به جاذبه های تور لحظه آخری استانبول مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران تور استانبول ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول تعطیلات خرداد 95 می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

امکانات هتل وایت هاوس استانبول در تور استانبول تعطیلات تیر 95 :

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

هتل گرند وطن استانبول

هتل 3 ستاره گرند وطن استانبول درمرکزتاریخی شهر استانبول درسال 1974 افتتاح شد و درسال 2005 با هدف خدمت رسانی با کیفیت عالی در تور استانبول 95 دوباره راه اندازی شد.این هتل درمرکزشهر، نزدیک به مکان هایی همچون بازاربزرگ، مسجد آبی، موزه یاصوفیه و کاخ توپکاپی واقع شده است و فاصله ای  حدود 10 کیلومتری با فرودگاه و 20 کیلومتری با ایستگاه مترو دارد.هتل گرند وطن با داشتن 33 سال سابقه در به کارگیری خدمات در تور استانبول تعطیلات تابستان 95 معروف می باشد.این هتل 30 اتاق و ظرفیت 65 تخت دارد که مجهز به تلویزیون، Split(دستگاه تهویه هوا)، مینی بار، تلفن مستقیم، اینترنت بی سیم و خدمات 24 ساعته اتاق می باشند.رستوران این هتل با ظرفیت 55 نفر و کارکنان ویژه به مهمانان خود سرویس می دهد.همچنین در تابستان رستوران تراس دار گرن وطن نیز با ظرفیت 80 نفر برای مهمانان تور استانبول تعطیلات بهار 95 وجود دارد.

 

هتل گرند وطن استانبول

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند وطن استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مناطق گردشگری استانبول

 

شهر بازی ویالند استانبول

در تور استانبول تعطیلات خرداد 95 حتما به این شهربازی بروید.بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول شهر بازی ویالند استانبول می باشد که وسعت آن یک میلیون متر مربع است. این شهر بازی در سال 2011 احداث گردید و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. شهر بازی ویالند استانبول در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم واقع گردیده است. این شهر بازی مجهز به وسایل بازی پیشرفته می باشد وسایل بازی نظیر ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... که توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب می کند . در این مجموعه تفریحی، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد که میزان محبوبیت آن را در تور استانبول تابستان 95 چند برابر کرده است.

شهر بازی ویالند استانبول

 

 

 

منطقه پولونزکوی استانبول یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تور استانبول بهار 95 می باشد که در اصل اولین بار در قرن 19 توسط مهاجران لهستانی کشف شد. مردم استانبول معمولاً برای سوارکاری قدم زدن و خوردن غذاهای سنتی لهستانی به این منطقه می آیند. این منطقه در فاصله 25 کیلومتری استانبول و در بخش آسیائی قرار گرفته است.در تور استانبول تیر 95 حتما به این منطقه بروید.یکی از دلایل شباهت این منطقه با شمال ایران این است که منطقه پولونزکوی در منطقه آسیایی ترکیه قرار گرفته و فاصله چندانی با ایران ما ندارد ولی منطقه پولونزکوی استانبول در فاصله بیست و پنج کیلومتری استانبول قرار گرفته است  که می توان در کمتر از سی دقیقه در تور استانبول به این محل آمد و روز خوبی را در آن جا در زیر سایه درختان و حتی در کنار آفتاب دل انگیز سپری نمود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دیدنی های ساموئی تایلند

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند یکی از دیدنی های ساموئی می باشد که در سمت راست جاده ی 4170 و چند کیلومتر بعد از دهکده ی Huathanon واقع شده است .این خانه یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین خانه های به جای مانده از تمدن تاریخی جنوب شرق آسیا است و بزرگترین آثار تاریخی سامویی می باشد .این مکان سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند 95 به خود جلب کرده است چون با اینکه قدیمی است ولی تازگی خودش را به همراه دارد و تخریب نشده است.این خانه حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم وصل شده اند.در تور لحظه آخری تایلند اینجا را فراموش نکنید.

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند

 

 

 

پارک پارادایز یکی از تفریحات سامویی تایلند در تور لحظه آخری تایلند می باشد که در این پارک حیوانات اهلی و غیر اهلی از قبیل ببر، پلنگ، شیر، میمون، زرافه، آهو و … بصورت حفاظت شده نگهداری می شوند. علاوه بر حیوانات بومی انواع مختلف پرندگان در داخل و خارج این محوطه وجود دارند.در این پارک علاوه بر حیوانات محلی سرگرمی های دیگه هم مثل استخر برای شنا و فضاهای سبز برای نشستن و استراحت کردن وجود در تور تایلند تعطیلات خرداد 95 دارد . این پارک یک باغ وحش نیست بلکه  این یک مجموعه کوچک از موجودات بومی و غیر بومی که به نظر می رسد شاد و سالم در خانه کوه هستند می باشد.کارکنان این پارک به خوبی وظیفه خود را انجام می دهند. در ضمن در این پارک برای عکس گرفتن از حیوانات باید هزینه ای را پرداخت کنید و سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات تیر 95 به خود جلب کرده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ساموئی تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جزایر معروف در بانکوک تایلند

 

از جاذبه های طبیعی که در تور تایلند بهار 95 و بانکوک مشهور می باشد رودخانه کوای با طول بسیار زیاد است که در ۱۳۰ کیلومتری بانکوک قرار دارد. شهرت این پل به این علت است که در دوران جنگ جهانی دوم، نزدیک به ۱۶ هزار اسیر جنگی متحدان به هنگام ساخت « خط آهن مرگ » بر روی این پل، جان خود را از دست دادند.  این رودخانه دارای یک پل بزرگ است و شما می توانید با دیدن از آنجا در تور تایلند تعطیلات بهار 95  لذت ببرید.یک خط آهن در این محل به دست ارتشیان ساخته شده که از جنگل و رودخانه می گذرد و محل دیدنی است.هم اکنون دیدار کنندگان تور تایلند از این مکان می توانند سوار بر واگن هایی بشوند و از دیدن آن لذت ببرند و در میان جنگل و بر روی رودخانه حرکت کنند و از آب و هوای مطبوع و جنگل سر سبز و آبی روخانه لذت کافی را ببرند.

 

 

 

جزیره کوه چانگ یکی از دیدنی های جذاب بانکوک تایلند می باشد که جزیره بسیار زیبا و رویایی مانند پوستر است که به داشتن بهترین الماس های سرخ، میوه های شیرین راکام، سگ های بومی و آثار تاریخی کوه لانگ ناوال مشهور است .این جزیره پوشیده از جنگل های بارانی بکر و دست نخورده است. این جزیره هنوز هم مقصد رؤیایی مسافرین تور تایلند که با بودجه محدود مسافرت می کنند و همچنین خانواده ها است زیرا طیف انتخاب اقامتگاههای ارزان قیمت و وسیع است و چند بخش ساحلی آرام و تماشایی وجود دارد که آبهای زلال و پاک آنها را احاطه کرده اند.این جزیره علاوه بر زیبایی های طبیعی اش وطن بسیاری از جانوران حیات وحش از جمله پرندگان بومی، مار، آهو و حتی تعدادی فیل نیز می باشد . کوه چانگ و جزایر نزدیک آن یک پارک ملی را تشکیل می دهند که در تور تایلند تعطیلات تیر 95  برای فعالیت هایی چون غواصی با لوله اسنورکل، غواصی پیشرفته، چادر زدن و گردش در جنگل بسیار مناسب هستند.اما جاذبه های اصلی این جزیره شامل نواحی ساحلی، آبشارها و جزایر همسایه آن می باشند. به هر حال، چند دهکده ماهیگیری، چندین مکان نبردهای دریایی و امکاناتی برای انجام غواصی و غواصی با لوله اسنورکل وجود دارد که موجب شده اند کوه چانگ مکانی جالب و آرامش بخش باشد و ارزش دیدن را در تور تایلند خرداد 95 داشته باشد.

 

 

 

جاذبه های بانکوک سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند که یکی از این جاذبه ها جزیره کوکرت بانکوک است. کو کرت، جزیره کوچک و بسیار زیبایی واقع در رودخانه چائو فرایا در شمال بانکوک است. در تور تایلند از بانکوک تا این جزیره حدود یک ساعت راه است و تنها وسیله رفتن به آنجا، قایق است. در این جزیره جشن ها و فستیوال های جذابی نیز وجود دارد.از جمله معابد و عبادتگاههای مذهبی که در این جزیره وجود دارد می توان برای گردشگران تور تایلند تعطیلات بهار 95  به معبد پورامانی ویگاوات , معبد فیلمون , معبد سائوتونگ تانگ اشاره کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جزایر معروف در بانکوک تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()